سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/30 10:08:38
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار اجرا می‌شود.

شناسه خبر: 11722

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: تمامیت ارضی ما در گذشته دستخوش غارت‌هایی شده و قسمت‌هایی از کشور را از دست دادیم اما به برکت نقش‌آفرینی جوانان غیور، شهدا و رزمندگان که جانانه و مظلومانه در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه آفریدند در 8 سال جنگ تحمیلی از تمامیت ارضی ایران اسلامی حفظ و حراست شد.

وی با اشاره به تعبیر امام(ره) که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و این نهضت باید این شعائر اسلامی و مناسبات را احیا کنیم، گفت: ملت ایران با فرهنگ عاشورایی و تکیه بر سیره اهل بیت(ع) نشان دادند با توکل بر خدا و به کارگیری ظرفیت‌ها می‌توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ۴۰۰ عنوان برنامه متنوع در سطح شهرستان طی هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: با هدف بالا بردن سرانه جذب و تحقق 8 میلیون جوان مومن، انقلابی و پای کار مدرسه راهیان کوثر در شهرک فرهنگیان افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: کارگاه تولیدی پوشاک مزین به نام شهید مدافع حرم «سید میلاد مصطفوی» در شهرستان بهار در راستای تقویت مولفه‌های اقتصادی طرح تحولی «هر بسیجی، یک کارآفرین» افتتاح می‌شود.

هندی ورکانه افزود: افتتاح مقر و محل قشر بسیج پیشکسوتان و یگان آموزشی شهید سلیمانی، پایگاه‌های تجمیعی خواهران و برادران روستاهای آق‌کریز از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان بهار است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: برگزاری سلسله یادواره شهدا در سطح شهرستان به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس نویسندگان بسیجی شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم و تقویت مولفه اجتماعی شهرستان ۳ هزار بسته معیشتی توزیع و گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند، عنوان کرد: برگزاری نشست بصیرتی با حضور خطیب توانمند حجت‌الاسلام لروند امام جمعه کنگاور و همایش تجلیل از رزمندگان نیز از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی، محافل انسی با قرآن، برگزاری محافل روایتگری در سطح مدارس به همت قشر بسیج دانش‌آموزی، رژه خودرویی نمادین با هدف تقویت نشاط و امید، میقات صالحین و حضور بسیجیان و رزمندگان و اعضای شجره طیبه صالحین در نماز پر شکوه جمعه، اجرای مسابقات قرآنی_فرهنگی، بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع، تبلیغات رسانه‌ای و فضاسازی حقیقی و مجازی در راستای تقویت مولفه فرهنگی و معنوی را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار برشمرد.

هندی‌ورکانه اضافه کرد: عصر شعر و نمایش خیابانی، برپایی نمایشگاه نقاشی و عکس هنرمندان با موضوع دفاع مقدس نیز به همت بسیج هنرمندان، سرکشی و تجلیل از کادر درمان در راستای تقدیر از زحمات مدافعان سلامت و دادن روحیه و قوت در این هفته برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی