سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/17 21:20:12
نماینده بهار و کبودراهنگ در سخنرانی نماز جمعه این هفته شهر بهار:

تک محصولی بودن بهار تهدید بزرگی برای بهار است

حسین توسلی در نماز جمعه این هفته شهر بهار با مردم سخن گفت و تک محصولی و کم آبی را دو تهدید بزرگ شهرستان بهار برشمرد.

شناسه خبر: 12171

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در بین نماز های ظهور و عصر روز جمعه به ایراد سخنانی در باب مهمترین مسائل شهرستان بهار پرداخت و اظهار داشت: دو موضوع مهمی که رهبر معظم انقلاب در مورد آن سفارش کرده و حکم داده است  عدالت و مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی است و ایشان طهارت اقتصادی را شرط اصلی تصدی مسئولیت افراد در نظام بیان کرده اند و بنده به عنوان نماینده دو شهرستان بدون دخالت در امور اجرایی به دنبال این هستیم که افرادی که چه در سطح کشور، چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان مسئولیت می خواهند بگیرند باید این شرط  را دارا باشند.

 

توسلی در ادامه به پیگیری اجرای عدالت اجتماعي در  سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان نماینده شما معتقدم اعتبارات نباید تنها در پایتخت و در مرکز استان متمرکز شود بلکه اعتبارات باید به طور عادلانه در همه شهرستانها توزیع شود.

 

وی در دامه به اعتبارات ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در بودجه ۱۴۰۱ هیچ پروژه ای برای بهار و کبودراهنگ تصویب نشده است ، تا وقتی در شهرستانها کمبود بیمارستان داریم این درست است که در مرکز استان بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تاسیس شود؟ ابن عین بی عدالتی است و من به دنبال اجرای عدالت هستم.

 

توسلی همچنین در مورد سخنان امام جمعه بهار در خصوص نگرانی در باب مسیل ها و کارخانجات آلاینده گفت: در این موضوعات با امور آب و ادارات متولی در استان جلسه داشتیم و از سیر رودخانه بازدید شده، همچنین در مورد کارخانجات آلاینده نیز بازدیدهایی صورت گرفته و با وزارتخانه ها نیز مکاتبات متعدد انجام شده است، همچنین در مورد زیرگذر شهید زارعی که سالها معطل مانده بود، پیگیری کردیم تا سریعتر حل شود.

 

وی همچنین شهرستان بهار را دارای دو تهدید اساسی دانست و گفت: تک محصولی بودن آسیب بزرگی به شهرستان خواهد زد، اقتصاد شهرستان نباید متکی به سیب زمینی باشد، همچنین کمبود آب تهدید دیگر بهار است که باید فکری اساسی برای آن شود.

 

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی