سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت گرامیداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا(س) حاج آقا جهانی گفت : نماز شب آنقدر خاصیت دارد که هرکسی نمازشب بخواند فقیر نمی ماند.

شناسه خبر: 12235

به گزارش نشاط شهر، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با سخنرانی حاج آقا جهانی و مولودی خوانی ناهید زیوری ، با همت و همکاری پایگاه حضرت معصومه(س)در مسجد حضرت ولیعصر برگزار گردید .

 

حجت‌الاسلام جهانی نیز افزود : باتوجه به حدیث امام صادق(ع)هرکسی نماز نخواند کافر شمرده می شود و خداوند در قیامت جزو زمرد کفر قرار می‌دهد و همچنین نماز انسان را از گناهان پاک می‌کند و هرکسی که نماز بخواند هرچقدر که گناه داشته باشد خداوند می آمرزد .

 

حجت‌الاسلام جهانی با اشاره به روایت اهل بیت  اذعان داشت : توسل به خانم فاطمه زهرا غوغا می کند؛مواقعی که ما دچار گرفتاری شده ایم به مادر، حضرت زهرا توسل کرده ایم .

 

وی در آخر همچنین تصریح کرد : برای شفا هم که شده ، درب خانه حضرت زهرا (س) را بکوبید و اگر ذکری برای هر حاجت سنگین و گرفتاری تان کار ساز نبود ، پانصد و ۳۰ مرتبه صلوات مخصوص حضرت زهرا(س) را دریک مجلس ، یا بعد نماز صبح روبه قبله با وضو برای حاجت روایی تان این ذکر را بخوانید .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

گوناگون