سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شاهرخ فخیمی از برگزاری جشنواره عمومی رفیق خوشبخت و چلچراغ به منظور حفظ یاد شهید سلیمانی خبر داد.

شناسه خبر: 12333

به گزارش نشاط شهر رئیس هلال احمر شهرستان بهار شاهرخ فخیمی بیان کرد: این طرح به یاد اسطوره انقلاب اسلامی شهید سلیمانی با همکاری هلال احمر شهرستان بهار برگزار می‌شود. 

 

وی ادامه داد: ارائه آثار هنری با مضمون خدمات شهید سلیمانی، انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها برای همه ی رده های سنی  ۶تا ۱۲ و۱۲ تا ۱۸ و۱۸ به بالا می باشد که در قالب نقاشی و طراحی، کلیپ، پوستر و خوشنویسی آزاد است.  

 

وی ضمن دعوت از مردم شریف شهرستان بهار برای شرکت در این فراخوان گفت: به منظور حفظ یاد آن شهید بزرگوار از همه علاقمندان  دعوت می‌کنیم آثار خود را به هلال احمر شهرستان بهار ارسال کنند، مهلت برگزاری این آثار تا اواخر اسفند است که همه آثار پس از جمع آوری به مرکز جمعیت هلال احمر  تهران ارسال می‌شود به آثار منتخب جوایزی اهدا می‌شود.

 

فخیمی همچنین در خصوص طرح چلچراغ گفت: همچنین طرحی تحت عنوان چلچراغ باز هم با یاد شهید سلیمانی اجرا می شود در این فراخوان و برگزاری ضمن دعوت از مردم فرهیخته و مومن و نیکوکار شهرستان بهار تقاضا می شود، ثواب ۴۰ کار نیکی که انجام داده‌اند به روح شهید سلیمانی هدیه کنند و شرح آن را برای ما ارسال کنند.

 

وی همچنین گفت : ما از مردم شهرستان بهار این تقاضا را داریم که در این طرح شرکت کنند در آخر از شرکت‌کنندگان منتخب تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

نساء_زنگنه

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر