سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدتیست تعدادی از شهروندان شهرستان بهار نسبت به نوبت دهی کلینیک امید اظهار نارضایتی کرده و مجموعه نشاط شهر بهار به علت درخواست های مکرر شهروندان اقدام به تهیه گزارشی برای رفع این مشکل نموده است.

شناسه خبر: 12421

به گزارش نشاط بهار، راحله خضریان مسئول درمانگاه و کلینیک امید بهار در ابتدا گفت: 

نوبت دهی کلینیک قبلا به صورت روزانه بوده اما هم اکنون با هماهنگی های صورت گرفته نوبت دهی بصورت هفتگی شده است‌.

 

وی افزود: متاسفانه تعداد مراجعین بسیار بالا می‌باشد و ممکن است  به ۲۰۰ نفر در هفته برسد و برخی از پزشکان ما محدودیت دارند و متقاضی آن ها زیاد است و ما نمیتوانیم در یک روز تعداد بالایی را پذیرش دهیم‌.

 

خضریان ادامه داد: هم اکنون ما علاوه بر اینکه تعداد نوبت دهی ‌آنلاین را افزایش داده ایم، نوبت دهی حضوری نیز می‌دهيم.

 

خضریان تصریح کرد: ما هم اکنون نوبت دهی را در یک بازه زمانی یک ماهه تقسیم کرده ایم؛ بدین صورت که در هر مراجعه توسط بیمار ۵  الی ۶ نوبت در آن روز داده میشود.

 

وی بیان کرد: مسئله مهم این است که متاسفانه نمیشود ۱۰۰ درصد رضایت مندی را در مراجعین ایجاد کرد اما ما تا جائیکه می‌توانستیم ظرفیت آنلاین افزایش دادیم و به صورت حضوری هم نوبت میدهیم.

 

خضریان خاطر نشان کرد: سامانه پذیرش "۲۴" یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که افراد با نصب آن میتوانند نوبت بگیرند و این در حالی است که بسیاری از افراد با این سامانه آشنایی ندارند یا با وجود آشنایی از آن استفاده نمی کنند‌.

 

راحله خضریان مسئول کلینیک امید در پایان گفت: خوشبختانه هم اکنون رضایت مردم نسبت به ماه های قبل افزایش یافته است و این مشکلات فقط مختص بهار نمی‌باشند.

 

نفیسه قلی پور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی