سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/1/15 22:04:49
قابل توجه مسئولین آبفای شهرستان:

تابستان در راه است، ساکنین روستای دولت آباد با کمبود آب چه خواهند کرد!

دولت آباد روستایی فراموش شده و محروم از امکانات اولیه زندگی می‌باشد که ساکنین آن به سختی مشغول گذرانِ زندگی خود هستند.

شناسه خبر: 12424

به گزارش نشاط بهار، مجتبی رحیمی دهیار روستای دولت آباد در گفتگو باخبرنگار نشاط بهار به بیان مشکلات عدیده و مهم این روستا پرداخت و گفت: روستای دولت آباد از توابع شهرستان بهار و بخش صالح آباد است که یکی از روستاهای فوق العاده محروم استان بشمار می‌رود.

 

وی در شرح معرفیِ این روستا گفت: جمعیت این روستا ۱۷۰ نفر و زبانِ اهالی ترکی است؛ این روستا دارای یک مسجد و یک مدرسه ابتدایی تنها با یک معلم می‌باشد و شغل بیشتر مردم این روستا کشاورزی و دامداری است که عده‌ای از جوانان در خوزستان مشغول ضایعاتی هستند!

 

 در ادامه رحیمی با اظهار ناراحتی از مسئولین ذیربط بیان کرد: اکثر منازل این روستا از خشت و گل می‌باشد که تعداد محدودی از منازل مقاوم سازی شده و متاسفانه در این روستا استقبال خوبی از وام‌های مسکن جهت ساخت خانه های مقاوم نشده است. 

 

وی در ادامه تصریح داشت: با توجه به اینکه امسال فاز اول روستا با همت بخشدار و فرماندار علی الخصوص رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار به اتمام رسیده است، همچنان مشکلات فراوانی گریبان‌گیر این روستا می‌باشد.

 

درادامه دهیار دولت آباد مشکلات عمده و اصلی این روستا را برشمرد و گفت: نبود پارک کودکان، نبودخانه بهداشت و جابجایی ۱۰ اصل تیربرق وترانس ازجمله مشکلاتی  است که ساکنین این روستا با آن ها دست وپنجه نرم می‌کنند.

 

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ورودی روستا دره ای جهت عبور آب وجود دارد، این ورودی نیازمند پلی برای عبور و مرور خودروها می‌باشد.

 

 دهیار روستای دولت آباد در ادامه گریزی به مشکل طاقت فرسای این روستا زد و گفت: کمبود آب آشامیدنی در روستا با توجه به اینکه روستا لوله کشی شده و تحت پوشش آبفای شهرستان بهار می باشد، در تابستان مشکل فوق العاده بزرگی برای روستاییان به شمار می‌رود و باعث بروز مشکلات زیادی در این روستا شده است.

 

 مجتبی رحیمی دهیار روستای دولت آباد در خاتمه ی مصاحبه اظهار کرد: نبود زمین و امکانات ورزشی باعث شده جوانان اوقات فراغت خود را در فضاهای ناسالم مانند اعتیاد و دورهمی های ناسالم سپری کنند و از مسئولين شهرستان و استان خواهشمندیم فکر و راه حلی برای این روستا بیاندیشید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی