سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کشف سوخت قاچاق و موادمخدر، برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان، دستگیری قاچاقچیان و کشف مرغ زنده فاقد مجوز از جمله مهم‌ترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

شناسه خبر: 12448

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اجرای طرح مقابله با هنجار شکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به حلول ماه رمضان و برای حفظ شان این ماه مبارک، اجرای طرح مقابله با هنجار شکنان در ۲ مرحله در سطح شهر همدان آغاز شده است.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: در اجرای طرح با تلاش کارکنان کلانتری ها و یگان امداد، یک واحد صنفی پلمپ، ۶ نفر بازداشت، ۳۵ عدد قلیان جمع آوری، پنج دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به ۲۷۰ نفر هم تذکر لسانی داده شد.

به گفته وی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه شرعی همگان است بنابراین از مردم درخواست می کنیم در ماه مبارک رمضان و برای حفظ شان این ماه، یاری رسان پلیس در اجرای این فریضه باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از کشف سوخت قاچاق در منطقه خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق سوخت، ماموران پاسگاه قهاوند با اقدامات اطلاعاتی در یکی از مناطق روستایی از قاچاق سوخت توسط فردی مطلع شده و در بازرسی از یک تانکر ۱۵ هزار لیتر گازوییل  قاچاق را کشف و فرد متهم تحویل مرجع قضایی شد.

 

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در همدان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در منطقه که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز کشور می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: درهمین ارتباط و با اجرای یک عملیات ضربتی، پنج عضو این باند دستگیر و ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز کشف و ضبط شد.

 

کشف موتورسیکلت های مسروقه 

فرمانده انتظامی فامنین نیز گفت: اجرای طرح های عملیاتی و پاکسازی در ۴۸ ساعت گذشته با هدف تامین امنیت شهروندان منجر به دستگیری یک سارق شد.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: برهمین اساس نامبرده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تحویل اموال مسروقه به مالباختگان، متهم تحویل مرجع قضایی شد.


کشف سوخت قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: نیروهای پلیس در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح مقابله با این پدیده شوم را با مستقر شدن در مبادی ورودی و خورجی این شهرستان در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در این راستا یگان ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار در پایش و کنترل مسیرهای مواصلاتی، به یک دستگاه تانکر کشنده حامل سوخت، مشکوک و آن را مورد بررسی قرار داد.

به گفته وی، این محموله سوخت از بندر امام(ره) به صورت غیر قانونی بارگیری و قصد عزیمت به شمال کشور را داشت که در بازرسی ۲۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف و فرد متهم نیز تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بهار همچنین از دستگیری ۱۹ سارق دراین شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح مبارزه با سرقت ۱۹ سارق دستگیر و ۲۷ فقره انواع سرقت دراین شهرستان کشف شد.


کشف مرغ زنده فاقد مجوز در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین هم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق و پایش محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی مقطعی در شهرستان، گفت: ۲ دستگاه کامیون در این رابطه توقیف و ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی از داخل آنها کشف و تحویل دامپزشکی شد.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ارزش محموله کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه ۲ متهم تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی همچنین از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح و جمع آوری معتادان متجاهر و عاملان توزیع مواد مخدر، سه عامل توزیع با مقادیری مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.


پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر تویسرکان

 سرهنگ رضا نوری فرمانده انتظامی تویسرکان نیز گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، ۱۳ معتاد متجاهر و پر خطر در این شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.


جمع آوری معتادان متجاهر در ملایر

سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ۱۹ نفر از نقاط مختلف شهرستان جمع آوری و برای درمان تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی