سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بنا به درخواست توسلی نماینده مردم شریف شهرستان های بهار و کبودراهنگ جلسه ویژه ای در حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، معاونین ذیربط وزارت، مسئولان راه آهن و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان همدان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در محل دفتر وزیر برگزار شد

شناسه خبر: 12569

به گزارش نشاط شهر، بنا به درخواست توسلی نماینده مردم شریف شهرستان های بهار و کبودراهنگ جلسه ویژه ای در حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، معاونین ذیربط وزارت، مسئولان راه آهن و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان همدان با محوریت  بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در محل دفتر وزیر برگزار شد.

 

هدف از این جلسه پیگیری و بررسی مشکلات مربوط به راه، مسکن ،راه آهن و برخی امور شهری و روستایی در شهرستان های بهار و کبودراهنگ، بوده است.

 

فتح اله توسلی در این باره گفت: در این جلسه پانصد میلیارد تومان به عنوان اعتبارات سفر ریاست جمهوری در آینده از سوی وزیر محترم معین و مقرر شد در این سفر نهایی شود.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ همچنین افزود: اختصاص اعتبار ویژه برای آسفالت راه‌های خاکی و راههای روستایی، ارتقاء چندین مسیر فرعی به اصلی و روستایی به فرعی، احداث ایستگاه راه آهن در کبودراهنگ و انجام مطالعات ساخت ایستگاه در شیرین سو و گل تپه از دیگر دستورات مهم این ملاقات بود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی