سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معصومه پارچیان، رئیس محیط زیست شهرستان و محمد ونایی رئیس راه و شهرسازی بار مسئولیت خود در شهرستان را به زمین گذاشته و تحویل مدیران جدید و تازه نفس دولت دادند.

شناسه خبر: 12732

 


به گزارش نشاط شهر، معصومه پارچیان، رئیس محیط زیست شهرستان بهار با سوابقی از کشمکش با صنایع و کارخانجات آلاینده شهرستان و محمد ونایی رئیس راه و شهرسازی با پروژه نیمه کاره و ناتمام نهضت ملی مسکن و راه های پر عیب و ایراد مواصلاتی صبح دیروز بار مسئولیت خود در شهرستان را به زمین گذاشته و تحویل مدیران جدید و تازه نفس دولت دادند.

پ.ن۱: امیدواریم با ورود رئیس جدید مسکن و شهرسازی در شهرستان شاهد سرعت بخشی به روند تملک و تحویل زمین برای شروع به ساخت مسکن ملی در بهار باشیم و تعداد انبوهی از متقاضیان که بیش از یک سال است ودیعه ۴۰ میلیونی داده و ارزش پولشان به کمتر از نصف تنزل کرده به خواسته اصلی خود که همانا خانه دار شدن است برسند.

 پ.ن۲: برای سرکار خانم پارچیان که در چند سال گذشته بار بزرگی از پاسخگویی و نظارت بر یکی از مشکلات بزرگ شهرستان یعنی کارخانجات آلاینده و بوهای متعفن است آرزوی بهروزی داریم و بر این امر اذعان داریم که با تلاش های صورت گرفته در این امر امسال تا بیش از ۹۰ درصد بوهای متعفن کنترل شد و امیدواریم در ماه های اخیر به ۱۰۰ درصد برسد.

 پ.ن۳: باید منتظر مهره های بعدی دومینوی تغییرات مدیران در شهرستان باشیم.

 پ.ن۴: تغییر در کدام ارگان را بیشتر از بقیه محتمل می دانید؟

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی