سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه با مسئولین ستاد مردمی اربعین لالجین صبح امروز در محل فرماندهی بسیج لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 12796

 

به گزارش نشاط شهر، نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه با مسئولین ستاد مردمی اربعین لالجین صبح امروز در محل فرماندهی بسیج لالجین برگزار شد.

در این نشست مناسبی از اعضای ستاد اربعین توضیحاتی در رابطه با استقرار موکب ، فعالیت و نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین گفت.

 

ستاد مردمی اربعین لالجین با حضور بیش از ۳۰۰ نفر آقا و خانم فعالیت خود را آغاز و تاکنون بیش از چندین جلسه با امام جمعه محترم ، مسئولین ، خیرین ، مسئولین هیئات لالجین ، آموزش و پرورش ، برخی مدیران مدارس و ... انجام و همچنین ۷ سلسله همایش با عنوان خادمین خورشید و اجتماع مادران اربعینی در لالجین و روستاهای اطراف برگزار شده است.

 

از جزئیات استقرار موکب سیدالشهداء شهر لالجین نیز میتوان به تجهیز این ایستگاه و خدمات رسانی و اسکان برای ۲۰۰ نفر در این موکب خبر داد.

 

طرح هر خانه یک موکب از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مسئولین ستاد اربعین با امیدواری از اجرای این طرح در بخش اظهار داشتند که با کمک مردم بتوانیم خدمت خوبی برای زائران امام حسین(ع) انجام دهیم.

 

پذیرایی روزانه بیش از ۳۰۰‌ نفر ، استقرار سرویس بهداشتی سیار در موکب ،ایجاد محل استراحت، امداد رسانی به زائرین و حل مشکلات فنی و هماهنگی و آماده سازی سالن فرهنگی حوزه امام علی(ع) ، آمادگی برخی از مساجد و حسینیه ها برای استقبال از زائرین حسینی و اسکان از دیگر فعالیت های ستاد اربعین میباشد.

 

در ادامه توضیحات مسئولین ستاد مردمی اربعین لالجین عنوان شد ، در یک هفته گذشته دو حسینیه پذیرای زائران حسینی بود که توانستیم میزبانی دو کاروان ۶۵۰ و ۱۴۵ نفری را انجام دهیم.

 

استقرار آشپزخانه مرکزی با نزدیک به هشت آشپز آماده به کار و در صورت نیاز طبخ ۵۰۰۰ پرس غذا از دیگر تدابیر ستاد مردمی اربعین لالجین عنوان شد.

 

در پایان مسئولین ستاد اربعین لالجین از تمامی مسئولین و شهروندان که تا این لحظه همراه ستاد اربعین بودند تشکر ویژه به عمل آورده شد.‌

 

نفیسه صیدقلی پور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی