سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تعدادی از آثار مدرسان و هنرجویان در جهت نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های موسسه خاطرات مداد رنگی، از تاریخ ۱۹ شهریور تا پایان هفته در فرهنگسرای آیت الله بهاری برای علاقمندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

شناسه خبر: 12799

 

به گزارش نشاط شهر، سعید جلیلی هنرمند موسسه خاطرات مداد رنگی در سال ۱۳۹۳ با هدف ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهرستان بهار با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قسمت آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف اعم از نقاشی و طراحی، موسیقی، خوشنویسی، عکاسی، فن بیان، بازیگری، هوش وخلاقیت، نویسندگی، شعر سرایی و...آغاز به کار کرد.

 

سعید جلیلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شاکریم که پس از سال ها تلاش توانسته ایم بستری حرفه ای  و مناسب فراهم کنیم و با همراهی و همکاری اساتید و مدرسان کاربلد و دلسوز، هنرجویان خوبی به جامعه تحویل دهیم.

 

وی افزود: در همین راستا، تعدادی از آثار مدرسان و هنرجویان در جهت نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های این موسسه از تاریخ ۱۹ شهریور تا پایان هفته در فرهنگسرای آیت الله بهاری برای علاقمندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

 

وی در پایان گفت: در نهایت از مدرسان گرامی، هنرجویان کوشا، کادر اجرایی  نمایشگاه، مدیریت و کارمندان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تشکر ویژه دارم.

 

 

همچنین در ادامه گفتگویی داشتیم با طیبه جلیلی هنرمند، وی در رابطه با نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از اردیبهشت ماه امسال با هدف پرورش استعداد و شکوفایی نوجوانان و بزرگسالان شروع به کار کرد. در  فصل تابستان کلاس ها چهار روز در هفته برگزار می‌شود. این کلاس ها برای سنین ۱۲ تا ۲۵سال مناسب است. همه‌ی علاقه مندان به رشته های مختلف هنری می‌توانند ثبت نام کنند و به کسب مهارت بپردازند.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر
Error
Whoops, looks like something went wrong.