سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/16 17:30:36
سخن مدیرمسئول: مرضیه کریمی رادپور

دومینوی تغییرات در شهر، از سرپرستی آموزش و پرورش تا استعفای شهردار

در یکی دو ماه اخیر شاهد تغییراتی بنیادی در برخی از مناصب مدیریتی شهر و شهرستان بودیم که این تغییرات همچون دومینو باعث ایجاد تغییر در دیگر ارکان مدیریتی شد و با توجه به پیوسته بودن آنها ممکن است در ماه های بعدی نیز شاهد برخی تغییرات دیگر هم باشیم.

شناسه خبر: 12886

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط بهار، در یکی دو ماه اخیر شاهد تغییراتی بنیادی در برخی از مناصب مدیریتی شهر و شهرستان بودیم که این تغییرات همچون دومینو باعث ایجاد تغییر در دیگر ارکان مدیریتی شد و با توجه به پیوسته بودن آنها ممکن است در ماه های بعدی نیز شاهد برخی تغییرات دیگر هم باشیم.

 

سعید ماهری رئیس شورای شهر بهار شد

در ابتدا اولین خبر از تغییر در ریاست شورای شهر بهار شروع شد، به نحوی که خبر رسید که پس از پنج سال حسین فیض الهی از ریاست شورای شهر کناره گیری کرد و سعید ماهری به عنوان رئیس شورای دوره ششم شهر بهار در سال آتی انتخاب شد.

 

یداله ادیب رئیس شورای شهرستان شد

در همین اثنا یداله ادیب ، پر سابقه ترین عضو شورای شهر بهار با تجربه سه دوره پیاپی عضویت در شورا و مرد با اخلاق و منش ورزشکاری نیز به عنوان ریاست شورای شهرستان منتخب شد، شورای شهرستان متشکل از اعضای شورای همه شهرها و روستاهای شهرستان می باشد و مصوبات آن فراتر از شهر و در سطح شهرستان می باشد.

کناره گیری فیض الهی از ریاست پنج ساله شورای شهر هنوز برایمان هضم نشده بود که به ناگاه با خبر معرفی وی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش بهار غافلگیر شدیم.

 

سرپرست به جای سرپرست/ فیض الهی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش انتخاب شد

معرفی مدیر آموزش و پرورش بهار امسال از پر بحث ترین و پر حاشیه ترین مباحثی بود که در مجامع مختلف عمومی و خصوصی در مورد آن گفتگو شد و پس از دو دوره سه ماهه سرپرستی جبار رضایی و در کشمکش نماینده و فرماندار در معرفی گزینه های پیشنهادی، همای سعادت بر شانه حسین فیض الهی نشست و مقبول هر دو جبهه نماینده و فرماندار قرار گرفت و وی به عنوان سرپرست جایگزین سرپرست قبلی شد.

انتخاب فیض الهی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش باعث شد که وی از عضویت در شورا انصراف دهد و دومینوی تغییرات بازهم به شورای شهر برسد.

 

حمیدرضا شیری به عضویت شورا درآمد

 سه عضو علی البدل شورا به ترتیب مرضیه کریمی رادپور، حمیدرضا شیری و ابراهیم نجفی بودند که قاعدتا مرضیه کریمی به عنوان علی البدل اول باید جایگزین فیض الهی میشد، اما با توجه به اینکه وی سال گذشته به علت قبول مسئولیت در دهیاری حسام آباد، از عضویت در شورا استعفا داده بود، حمیدرضا شیری به عنوان عضو علی البدل دوم، فرصت حضور در شورا برای بار دوم را بدست آورد و رسما وارد شورای شهر شد.

 

شهردار بهار استعفا داد

همزمان با این تغییرات در شورای شهر خبر باورنکردنی استعفای مهدی مجیدی از شهرداری بهار دست به دست میشد تا اینکه وی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این خبر را به طور رسمی اعلام و دلیل آن را مهاجرت خانواده اش به تهران بیان کرد.

مهدی مجیدی شهردار با اخلاق و مردمی به عنوان یک نیروی غیر بومی در مدت ۴۰۰ روزه حضورش در شهر بهار موفق شد، دیدگاه مردمی، نسبت به کلمه غیربومی را تغییر دهد و هم توانست تغییرات شگرف و بنیادی در شهر بهار ایجاد کند، وی همواره دغدغه بالا بردن فرهنگ شهروندی در کنار امور عمرانی را داشت و به راستی توانست رضایت حداکثری مردم را در امور عمرانی، تنوع در مبلمان شهری و نورپردازی کسب نماید.

حال با توجه به جای خالی شهردار و جایگزینی سرپرست، باز هم باید شاهد گزینه های مطرح و گمانه زنی ها در انتخاب شهردار جدید و ادامه این دومینو باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم