سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم شب هفتم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان و با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و عموم مردم شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12969

 

به گزارش نشاط شهر، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد هادی نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان با تشکر از عوامل برگزار کننده مراسم عنوان کرد: این مراسم فقط یک بزرگداشت برای ۱۵ شهید نیست، بلکه یک حرکت هوشمندانه ی سیاسی در مقابله با دشمن است. امیدواریم این نوع مراسم ها نیز در مساجد و شهر های دیگر برگزار شود.

 

حجت الاسلام نظیری ضمن تشکر به خاطر تجلیل و تکریم از نیرو های فراجا در هفته نیروی انتظامی گفت: از مسجد امام خمینی(ره) و اهل مسجد تشکر و قدردانی می‌کنم که از محافظان امنیت تجلیل کردند. این حرکت بسیار با ارزش بود و شایسته است که این روند ادامه پیدا کند چرا که این مسجد یکی از مساجد فعال و برتر در استان همدان است و همچنین می‌تواند الگویی برای سایر مساجد استان باشد.

 

وی ادامه داد: بحث تکریم و تجلیل از افراد و ارزش ها را توسط مسجد با همین رویه ادامه دهید؛ برای مثال در هفته معلم از معلمان تجلیل کنید و با این کار نشان دهید به جایگاه علم و معلم ارزش قائل شده‌ اید همچنین در مثالی دیگر، در هفته بسیج دانش آموزی می‌توانید از نوجوانان فعال بسیجی تجلیل کنید.

 

نظیری به بیان سخنان مقام معظم رهبری درمورد اغتشاشات اخیر پرداخت و گفت: عمل دشمن یک حرکت انفعالی و واکنشی است که حواس مردم را از اصل ماجرا پرت کند اما ملت ایران در فاصله ی کوتاه، چند حرکت بزرگ انجام دادند که این حرکت ها درست نقطه مقابل سیاست های استکبار جهانی بود.

 

وی اظهار داشت: دشمنان برای اینکه بتوانند خَلَع هایی را که برای آنها به وجود آمده پُر کنند، با برنامه ریزی افرادی را به میدان فرستاده و از شخصیت های سیاسی و غیره از همه جای دنیا در جهت اهداف خود استفاده کردند. اما انقلاب اسلامی وسیله رشد مردم و تقرب آنها به خدا و سبب ایجاد اتصال و همبستگی در فضای جامعه ایران اسلامی شد.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان به حضور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین و همچنین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:  میلیون ها ایرانی در پیاده روی اربعین شرکت کردند که این نشان از روی کار بودن و بیدار بودن ملت است علاوه بر آن پدیده ی بی نظیر حماسی سرود "سلام فرمانده" نیز نشان دیگری از بیداری ملت بود که این سرود به نقاط مختلف جهان نیز رسید. 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.