سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شاهین فرجی فر: بهار مهد بزرگانی چون آیت الله بهاریست که نشان‌ از بزرگی تاریخ و شرافت مردم این دیار است. خداوند را شاکرم که اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر را کسب نمودم و افتخار خادمی مردم شریف بهار به اینجانب محول گردید. حال در پاسخ به این اعتماد در جهت اعتلای این شهر کوتاهی نخواهم کرد.

شناسه خبر: 13013

 

به گزارش نشاط شهر شاهین فرجی فر شهردار جدید بهار در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: بهار مهد بزرگانی چون آیت الله بهاریست که نشان‌ از بزرگی تاریخ و شرافت مردم این دیار است.

فرجی فر عنوان کرد: خداوند را شاکرم که اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر را کسب نمودم و افتخار خادمی مردم شریف بهار به اینجانب محول گردید. حال در پاسخ به این اعتماد در جهت اعتلای این شهر کوتاهی نخواهم کرد.

وی افزود: برای اداره بهتر شهر یک برنامه محوری نیاز است. برنامه این جانب بر پایه نیازهای شهر و شهروندان فهیم تنظیم شده و مورد تایید اعضای محترم شورای شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: معتقدم تفکر و عملکرد شهرداران امروز با شهرداران پیشین بایستی متفاوت باشد. زیرا شرایط، الویت ها و رویکرد ها تغییر کرده است و یک جانبه گرایی صد در صد منجر به شکست می‌شود. در همین راستا به شما اطمینان می‌دهم که در بحث شهرداری یک بعدی عمل نخواهم کرد و تلاش می‌کنم توسعه پایدار در تمام اقدامات خود مشهود باشد. در همه ی پروژه های عمرانی پیوست فرهنگی و زیست محیطی را لحاظ خواهم کرد.

شهردار جدید بهار گفت: عملکرد اعضای شورای اسلامی و شهرداری در یک سال گذشته بعنوان نهادهای تاثیر گذار در واحدهای عمرانی مستمر گردیده است. راه زیادی در این خصوص داریم  و می بایست با تلاش مضاعف و شبانه روزی قدم برداریم چرا که کار شهرداری زمان و مکانی نمی‌شناسد. حمایت مردم و مسئولین محترم شهر را خواستارم.

فرجی فر گفت: تغییر سیمای شهر مد نظر ماست. پتانسیل پیشرفت شهر بهار از سایر شهرستان های استان بالاتر است. نزدیکی به مرکز استان، مسیر گردشگری، چهره های فاخر علمی و فرهنگی، حضور سرمایه گذاران و سرمایه داران و صادر کنندگان نمونه در بهار از نقاط قوت ماست.

وی افزود: افزایش کیفیت زندگی شهروندان  بهاری هدف من و همکاران مجموعه شهرداری و شورای شهر  است. در این زمینه دو موضوع حائز اهمیت است؛ اول اینکه در این تصمیم چه منفعتی برای مردم وجود دارد؟
و دوم نقش مشارکتی مردم در این تصمیم چقدر است؟

وی در ادامه گفت: نگاه ویژه به مسائل عمرانی و خدمات شهری با ایجاد فعالیت های محله ای ، منطقه ای و تخصصی و رسیدن به سرانه های مکتوب در برنامه این جانب می‌باشد. ساماندهی ورودی های شهر بهار بعنوان ضرورت در کنار دیگر فعالیت های شهرداری در برنامه لحاظ خواهد شد. همچنین به آموزش شهروندی و مباحث فرهنگی توجه ویژه خواهد شد.

شاهین فرجی فر در پایان گفت: اهتمام به ورزش و سلامت شهروندان، حمایت از تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه شهری از برنامه های دیگر اینجانب است.



زهرا صادقی گلزار


انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی