سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/4 00:31:49
توسلی عنوان کرد:

هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج

نماینده مردم بهار در مجلس بابیان اینکه آرمان انقلاب ایجاد عدالت اجتماعی است و بیانیه گام دوم حول این محور می‌چرخد، گفت: برای رسیدن به عدالت، هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج است.

شناسه خبر: 13030

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه ماموریت‌های بسیج با توجه به شرایط زمانی و مکانی و آرمانی تعریف می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی، ماموریت بسیج علاوه بر تبیین، باید به پیگیری فرمان رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب متمرکز باشد و این ماموریت بسیج در دو بخش موضوعی و جغرافیایی است .

وی افزود: در عرصه گام موضوعی مسئله خودسازی، خود باوری، تمدن سازی و در عرصه جغرافیایی نیز تسری به کل جهان در راستای تمدن سازی خواهد بود طبیعی است این ماموریت‌ها باید با همراهی مردم انجام شود و بسیج یکی از محوری ترین نهادهای مردمی است .

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در گام اول انقلاب سرافرازانه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کرد و در بخش صدور انقلاب در راستای تشکیل محور مقاومت خدمات زیادی کرد.

وی ادامه داد:در گام دوم انقلاب بسیج باید با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی سند اعتلای بسیج آماده برداشتن گام‌های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

توسلی با بیان اینکه آرمان انقلاب ایجاد عدالت اجتماعی است و بیانیه گام دوم نیز حول این محور می‌چرخد، اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت، هویت‌سازی انقلابی و جبهه سازی، دو مسئولیت مهم و اصلی بسیج است؛ اگر هویت سازی و جبهه سازی انجام شود، امیدآفرینی عمومی شکل می گیرد که قطعا موجب تحرک تحولی و در ادامه پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که «بسیج، لشکر انقلاب است»، عنوان کرد: انقلاب موجودی زنده و متحرک مبتنی بر مبانی به سوی آرمان‌هاست؛ که این حرکت توسط تفکر بسیجی انجام می‌شود پس بسیجی ابتدا باید بداند انقلاب چیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود:بزرگترین خطر کنونی انقلاب، خط تحریف است بنابراین جهاد تبیین راهکار موثری برای تقابل با این موضوع است .

وی در پایان گفت:پیگیری مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات مردم اکنون از هر اقدامی مهم‌تر است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی