سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره ورزش و جوانان بهار : به علت پوسیده شدن سقف سالن استخر بهار به خاطر وجود آسیب های حاصل از اختلالات دمایی ناشی از گرما و سرما در فصول مختلف، در سال های متمادی و عدم تعمیر به هنگام، تصمیم بر این شد که برای حفظ جان و امنیت مردم عزیز بهار تا اطلاع ثانوی سالن استخر بهار تعطیل شود.

شناسه خبر: 13049



به گزارش نشاط شهر، با دریافت پیام های مردمی مبنی بر تعطیلی استخر بهار، نشاط شهر بر آن شد تا پیگیر مطالبات مردم در این باره باشد.



با پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار نشاط شهر و گفت و گو با مسئولین مربوطه در این حوزه، جعفری ریاست اداره ورزش و جوانان بهار در شرح علت تعطیلی استخر بهار این گونه اظهار کرد: به علت پوسیده شدن سقف سالن استخر بهار به خاطر وجود آسیب های حاصل از اختلالات دمایی ناشی از گرما و سرما در فصول مختلف، در سال های متمادی و عدم تعمیر به هنگام، تصمیم بر این شد که برای حفظ جان و امنیت مردم عزیز بهار تا اطلاع ثانوی سالن استخر بهار تعطیل شود.



وی افزود: طی پیگیری ها و رایزنی های انجام شده با مهندس فنی و مدیرکل ورزش جوانان  آقای حقیقی، با دو پیمانکار صحبت شده و مقرر گردید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات انجام شود و سالن استخر بهار مجددا شروع به فعالیت کند.



جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان بهار در پایان گفت وگو از صبر و شکیبایی مردم، ورزشکاران و علاقمندان این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی