سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شاهین فرجی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه: در سال آینده خدمات شهری و نگهداری از فضای سبز به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا بتوانیم علاوه بر نظارت در این زمینه به مسائل دیگری مانند مسائل عمرانی بپردازیم؛ همچنین طرح ممیزی املاک نیز در حال اجراست و بخشی از کار انجام شده است.

شناسه خبر: 13088

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر امروز نشست خبری با حضور مهندس فرجی شهردار بهار و شورای شهر و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در ابتدا سعید ماهری رئیس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد شورای شهر و شهردار اسبق که پروژه هایی از جمله آسفالت ریزی معابر و نصب المان و دیگر پروژه ها انجام شده بود را مطرح کرد.

سپس اصحاب رسانه سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح کرده و به بازگو کردن مسائل و مشکلات مردم در زمینه خدمات شهری پرداختند .

مهندس فرجی شهردار بهار ضمن خوش آمدگویی به تشریح عملکرد ۴۰ روز خود پرداخت و گفت: سعی میکنم یکی یکی گره های موجود را باز کنم و در همین راستا با اعضای شورای جوان و کاربلد مشورت می‌کنم. برای پیشبرد اهداف شهر بهار نیازمند مشارکت مردمی و اصحاب رسانه هستم.

شهردار بهار گفت: باید شهر بهار را تبدیل به یک نقطه گردشگری کنیم چرا که بهار در میان همدان و لالجین قرار دارد و از طرفی از لحاظ جغرافیایی به غارعلیصدر نیز نزدیک است بنابر این باید از این ظرفیت های موجود استفاده کرد.

وی افزود من سه چشم انداز بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت دارم؛ برای چشم انداز بلند مدت درنظر داریم ۳هکتار پارک که شامل مجموعه های تئاتر،فراغتگاه ،ورزشی و .....نیز می‌شود را اجرا کنیم.

وی در حاشیه این جلسه به هرس درختان نیز اشاره کرد و گفت: تقاضا میکنم به هیچ عنوان شهروندان خود درختان را هرس نکنند زیرا این مسئله باید توسط افراد کاربلد شهرداری انجام شود همچنین هرس هر درخت با درخت دیگر متفاوت است اگر این مسائل رعایت نشوند درختان آسیب می‌بینند.

شاهین نجفی گفت: در شهر بهار باید فرهنگ سازی هایی زمینه های مختلف صورت بگیرد که رسانه کمک بزرگی در این امر می‌تواند انجام دهد.

وی افزود: ۲۸۵۰۰ نفر جمعیت ادر شهر انتظار دارند که شهری زیبا و بدون عیب و نقص داشته باشند اما این امر قطعا باید متقابل باشد و مردم به شهرداری کمک کنند.

وی اظهار کرد: در سال آینده خدمات شهری و نگهداری از فضای سبز به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا بتوانیم علاوه بر نظارت در این زمینه به مسائل دیگری مانند مسائل عمرانی بپردازیم؛ همچنین طرح ممیزی املاک نیز در حال اجراست و بخشی از کار انجام شده است.

وی همچنین هزینه دفن زباله را حدود ۶۵ میلیون تومان اعلام کرد.

 

شهردار بهار در پایان جلسه از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نمود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

زهرا صادقی گلزار


انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی