سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در مراسمی با حضور فرماندار جناب اقای نباتی مدیر ورزش شهرستان جعفری، آقایان مسعود بنوان رییس وآقای سید اصغر ذوقی دبیر هیئت دو ومیدانی استان. آقای امیرعلی آزادی بعنوان رییس هیئت دو ومیدانی شهرستان بهار انتخاب شد.

شناسه خبر: 13103

 

به گزارش نشاط شهر، در مراسمی با حضور فرماندار، مدیر ورزش شهرستان جعفری، مسعود بنوان رییس و سید اصغر ذوقی دبیر هیئت دو ومیدانی استان، امیرعلی آزادی بعنوان رییس هیئت دو و میدانی شهرستان بهار انتخاب شد.

 

 آزادی از قهرمانان و مدیران موفق شهرستان بهار می باشد که برنامه های زیادی در جهت شکوفایی این ورزش مادر در شهرستان بهار دارد.

 

در این مراسم بنوان رییس هیئت به تشریح عملکرد دو ومیدانی استان پرداخت.

 

بنوان گفت: جمع هیئت دوومیدانی استان از فعالان فرهنگی ورزشی می باشد که جهت ارتقاء این ورزش مادر بی وقفه تلاش میکنند.

 

بنوان گفت:  بر خلاف دیگر هیئت ها هیئت دو ومیدانی باکمترین بودجه بیشترین عملکرد را دارد  که در زمینه استعداد یابی به روستاهای دور دست سفر می کنیم تا شاید دونده مستعدی را شناسایی کنیم و در این مسیر استمداد کمک مسولین را داریم.

 

وی ابراز نمودند: با پیگیریهای بعمل آمده لیگ کشوری صحرانوردی سردار شهید همدانی را برگزار خواهیم کرد  همچنین در صدد هستیم ان شاالله درآینده نزدیک با پیگیری مسولین سالن سرپوشیده دو ومیدانی در همدان را احداث کنیم.

 

سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیئت دو ومیدانی استان هم ضمن تبریک به جناب فرماندار به خاطر حمایت از ورزش شهرستان ، در زمینه برنامه های فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی نکاتی را بیان نمود. و خواستار تشویق وحمایت مسولین از  نونهالان ونوجوانان مستعد در روستاها شد که مورد توجه فرماندار قرار گرفت.

 

لازم به توضیح است هیئت دو ومیدانی استان به خاطر عملکرد موفق در زمینه های قهرمانی ، استعدادیابی وفرهنگی بعنوان هیئت برتر استان انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی