سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/10/21 12:15:52
فرماندار شهرستان بهار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد های بانوان بهاری

بانوان بهاری توانمندی‌های خود را در حوزه تولید،خلاقیت و هنر به نمایش گذاشتند

روح اله نباتی: بانوان بهاری توان‌مندی‌های خود را در حوزه تولید، خلاقیت و هنر را در این جشنواره به نمایش گذاشتند و این نیز الگویی میباشد برای سایر شهرستان ها بانوان دیکر که بتوانند وارد کار فعالیت و تولید شوند.

شناسه خبر: 13114

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر روز گذشته مراسم افتتاحیه نمایشگاه محصولات خانگی و دستاوردهای بانوان توانمند بهاری با عنوان بانوی بهار به مناسبت گرامیداشت هفته روز زن و مقام مادر با حضور فرماندار بهار و مسئولان شهرستان و به همت ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در سالن امیرالمومنین ع شهر بهار برگزار شد.

 

 

در این مراسم روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار با تشکر از عوامل اجرایی این جشنواره بانوی بهار "دختران حاج قاسم سلیمانی " عنوان کرد: این جشنواره برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های بانوان بهاری با شعار بانوی بهار " دختران حاج قاسم" برپا شده، که ویترینی بسیار کوچکی از توانمندی‌های بانوان شهرستان بهار می‌باشد .

 

بانوی ایران زمین و زنان فعال شهرستان بهار، در کار و تولید، مولد هستند

 

روح اله نباتی افزود: جشنواره بانوی بهار در سطح شهرستان بهار در حال برگزاری می‌باشد و حدود سی شرکت‌کننده اصل صنایع مختلف با حضور بانوان کارآفرین شهرستان بهار شرکت کردند و نشان دهنده این است که بانوی ایران زمین و زنان فعال شهرستان بهار، آن‌چنان که در کار تولید، مولد هستند و در اجتماع حضور دارند و هم‌زمان روحیه مادری و حجاب خودشان را رعایت می‌کنند و هر دو را هم‌زمان با همدیگر دارند .

 

فرماندار بهار به اهداف مختلف برگزاری این جشنواره پرداخت و تصریح کرد :  این جشنواره اهداف مختلفی دارد که یکی از این اهداف برگزاری این جشنواره نشان‌دادن توانمندی بانوان شهرستان بهار است که در حوزه‌های مختلف کارآفرین هستند و تولید می‌کنند و یکی از اهداف دیگر این جشنواره، این است که سایر بانوان شهرستان این توانمندی‌ها را ببینند و در صورت علاقه‌مندی به سمت تولید روی آورند.

 

بانوان بهاری توانمندی‌های خود را در حوزه تولید،خلاقیت و هنر به نمایش گذاشتند

 

 فرماندار بهار بیان کرد: بانوان بهاری توان‌مندی‌های خود را در حوزه تولید، خلاقیت و هنر را در این جشنواره به نمایش گذاشتند و این نیز الگویی میباشد برای سایر شهرستان ها بانوان دیکر که بتوانند وارد کار فعالیت و تولید شوند .

 

نباتی اذعان کرد:  مهم‌ ترین و ارزشمندترین پیام جشنواره که این است که و به مردم شهرستان و به ایران و استان همدان و به دنیا نشان می‌دهد  که از زنان پس از انقلاب اسلامی جایگاه بالایی داشته اند و در جمهوری اسلامی یک نقش نوین نقش واقعی خود را پیدا کرده‌اند.

 

روح اله نباتی اظهار داشت: این راهبرد و گفتمان در دنیا است که زنان ایرانی درعین‌حال که حجاب و خانواده شان را حس مادری خود را دارند، می‌توانند با حضور فعال اجتماعی در عرصه های مختلف از جمله؛ فرهنگی،سیاسی اقتصادی کاملاً مؤثر باشند و در جامعه ایفای نقش کنند و همچنین در آینده خود نیز مشارکت کنند .

 

وی در پایان از دستگاه های اجرایی و متولیان به حوزه تولید و کارآفرینی کمک رسانی می‌کنند و دستگاه های اجرایی جهت برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و از مردم شریف و همشهریان درخواست نمود تا برای ایجاد انگیزه برای غرفه داران و کارآفرینان از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی