سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نباتی: موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار ندارد و خدشه ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد و این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.

شناسه خبر: 13130

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، بررسی موانع اقدام ملی مسکن و پرسش و پاسخ با مدیرکل راه و شهرسازی استان به ریاست فرماندار بهار و سایر مدیران ذیربط و معتمدین و شورای اسلامی شهر بهار برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار بهار گفت: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، نویدبخش خانه دار شدن بخش عظیمی از جامعه است و در شهرستان بهار با توجه به نبود زمین دولتی و مرغوبیت زمین های کشاورزی در اطراف شهر، برای تامین زمین مشکلاتی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده شده و با الحاق ۵۰ هکتار به محدوده شهری در کل شهرستان، اتفاقات خوبی حوزه نهضت ملی رقم خواهد خورد.

 

وی به دغدغه مردم شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان بهار خواهان استقلال این شهرستان هستند و به هیچ عنوان راضی به الحاق به مرکز استان نیستند و ما با همه ی توان پیگیر دغدغه ها و مطالبات اساسی مردم شهرستان بهار هستیم. 

 

نباتی افزود: موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار ندارد و خدشه ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد و این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.

 

نباتی در پایان ادامه داد: بارها بصورت مکتوب و در جلسات و مخصوصا در سفر ریاست محترم جمهوری خواستار تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ شده ایم. 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی