سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی مراسمی آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، رؤسای واحد‌ها، مراکز دانشگاه‌های استان و رؤسای برگزار شد.

شناسه خبر: 13166

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از آنا، طی مراسمی آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، رؤسای واحد‌ها، مراکز دانشگاه‌های استان و رؤسای برگزار شد.

 

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های جواد الماسی رئیس سابق، امیرحسین فتحی نوید به‌عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

 

در حکم فتحی نوید که به امضای ابوالفضل یداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان رسیده آمده است: انتظار داریم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی، توان و تجربیات خود، همکاران و امکانات دانشگاه با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف تعیین‌شده بر اساس شرح وظایف اهتمام ویژه مبذول فرمایید. امید است با اتکا به خداوند قادر متعال و تعامل و همکاری صمیمانه با همکاران و رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه در انجام وظایف امور محوله موفق و مؤید باشید.

 

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار در سال ۱۳۸۶ با تعداد ۲۰۰ دانشجو و سه رشته تحصیلی آغاز به کار کرده و این مرکز آموزشی دارای زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و ساختمانی به زیر بنایی ۴۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه بوده و اکنون دارای ۳۶ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و تعداد ۸ هیئت علمی استادیار و ۲ مربی است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی