سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/12/3 00:45:53
به دعوت توسلی صورت می گیرد؛

معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست کشور به بهار و کبودراهنگ سفر می کند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به منظور بررسی مسائل و مخاطرات زیست محیطی به شهرستان های بهار و کبودراهنگ سفر می کند.

شناسه خبر: 13167

 

به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس  گفت:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به منظور بررسی مسائل و مخاطرات زیست محیطی به شهرستان های بهار و کبودراهنگ سفر می کند.


فتح الله توسلی با اعلام این خبر گفت: دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور جهت بررسی طرح های  محیط زیستی پنج شنبه چهارم اسفند ماه 1401 به شهرستان های بهار و کبودراهنگ سفر می کند.



 فتح الله توسلی گفت : در این سفر یک روزه دکتر سلاجقه ،از پروژه‌های محیط زیستی بازدید و به بررسی آخرین وضعیت مسائل محیط زیستی این حوزه انتخابیه  می پردازد.

وی ادامه داد : بازدید از واحد های صنعتی پیشگام در  کنترل آلودگی هوا در شهرک  صنعتی بهاران و افتتاح سیستم غبارگیر شرکت فولاد راد در راستای جلوگیری از انتشار محیطی گرد و غبار ناشی از تردد وسایل نقلیه در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ ،دیدار و نشست با پرسنل محیط زیست اداره کل از دیگر برنامه‌های سلاجقه معاون رئیس جمهور است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی