سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم اختتامیه جشنواره مهرواره بانور در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.

شناسه خبر: 13185

 

به گزارش نشاط شهر، محمدی مسئول مهرواره بانور شهرستان بهار از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مهرواره بانور در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با حضور دبیر  مهرواره  بانور  کشور و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان و جمعی از مدیران استانی خبر داد.

 

 

افسانه محمدی اظهار کرد: جشنواره مهرواره بانور ویژه بانوان به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان، با هدف حل مسائل خانواده و جمعیت با محوریت مسجد در دو بخش حل مسئله و خاطره نویسی از ۳۰مرداد تا ۹آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

محمدی اذعان کرد: سه نفر از برگزیدگان شهرستان بهار از میان ۱۷۱ شرکت کننده شهرستان ضمن انتخاب مسئله‌هایی که مرتبط با خانواده و جمعیت در محله شان، و تلاش جهت حل مسئله با محوریت مسجد و مردم محله موفق به کسب بیشترین امتیاز شدند و در این مراسم از نفرات برگزیده استانی و شهرستانی، بانوان کارآفرین، فعال و تأثیرگذار تجلیل و قدردانی شد.

 

 

شایان ذکر است که خانم ها سیما ظرافتی از شهر لالجین، مریم فرخی تابش و زهرا طاووسی تابش از بهار با کسب رتبه های اول تا سوم موفق با عنوان برگزیدگان اختتامیه جشنواره مهرواره با نور شده اند.

 

وی افزود: از همکاری و کمک های بسیج جامعه زنان، مشاور امور بانوان فرمانداری، حوزه علمیه خواهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار کمال تقدیر و تشکر را داریم که  در اجرا و معرفی این جشنواره به بانوان و دختران جوان ما را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی