سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/15 05:14:34
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری ۱۰ ریز جشنواره در ده روستای شهرستان بهار با رویکرد فرهنگی و هنری

علیرضا اکبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار در دیدار با خبرنگاران از برگزاری ۱۰ ریز جشنواره در ده روستای شهرستان بهار با رویکرد فرهنگی و هنری خبر داد.

شناسه خبر: 13242

 

به گزارش نشاط شهر، علیرضا اکبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار در دیدار با خبرنگاران شهرستان بهار با تبریک سال نو و بهار قرآن و با بیان اینکه خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی و جهاد تبیین عنوان کرد: مقام معظم رهبری هم‌ بر درست و به موقع و به انداره گفتم تاکید دارند و خدمات دهی نهاد انقلابی و دولتی به مردم صحیح و به موقع اطلاع رسانی داده شود.

 

 

اکبری افزود: ان شاءالله در بحث فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان حرکت های روبه جلویی را پیش خواهیم گرفت و رقم خواهیم زد و مشکلات موجود را با کنار گذاشتن بحث های سیاسی حل کنیم و از رسانه ها هم درخواست داریم به صورت جداگانه از بحث های سیاسی فعالیت کنند .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار بر راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان بهار جهت پیگیری مطالبات صنفی و شخصی خود خبرنگاران تاکید کرد و گفت: با توجه به تولیدات اثرگذاری محتوایی رسانه از جمله؛ ساخت کلیپ، پادکست و اینفوگرافی باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و خبرنگاران از توانمندی های خود نیز در تولیدمحتوا ها استفاده کنند .

 

علیرضا اکبری از برگزاری ۱۰ ریز جشنواره در ۱۰ روستای شهرستان بهار طی سال جاری خبر داد و گفت: در راستای برقراری عدالت در بحث برگزاری جشنواره های امسال، در نظر داريم ۱۰ ریز جشنواره در ۱۰ روستای شهرستان بهار با رویکرد فرهنگی و هنری از جمله؛ بازی های بومی محلی، موسیقی محلی، لباس محلی، جشنواره عذا های محلی، آیین روضه خوانی و تعزیه خوانی برگزار کنیم‌ 

 

اکبری تصریح کرد: همچنین در سال جاری برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی در ۴ بخش "فضای مجازی، ادبیات، خوشنویسی، شعر و داستان و..ویژه دهه هشتادی ها با همکاری نهادی هایی از جمله؛ سپاه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و... با تشکیل قرارگاه فرهنگی قطعا نوید بخش یکسری فعالیت های منسجم خواهد بود.

 

 

وی اظهار کرد: احیای برنامه شب های خاطره در ذیل ، برنامه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان است که بزرگترین رویدار فرهنگي است رقم می‌خورد و نیز پيگيري اجرای اجلاسیه ۶۱۲ شهید شهرستان بهار در خود شهرستان زیر نظر کنگره خواهد بود و در این راستا در شهرستان بهار نیز برنامه های گوناگونی صورت خواهد گرفت و نیر تا بتوانیم از یادگاران و خانواده شهدا مثل ستاره درخشان حفظ و احترام کنیم .

 

علیرضا اکبری اذعان داشت: امسال نیز بازار فروش آثار هنری هنرمندان را خواهیم داشت تا هنرمندان از روستا های دور بتوانند آثار خود را به فروش برسانند 

 

فاطمه بدرلو 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی