سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/18 00:28:44
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

راه اندازی قرارگاه جبهه انقلاب ویژه خواهران شهرستان بهار

حجت‌ الاسلام و المسلمین مهدی کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از راه اندازی قرارگاه جبهه انقلاب ویژه خواهران شهرستان بهار خبر داد

شناسه خبر: 13248

 

به گزارش نشاط شهر، نشست هم اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با جمعی از بانوان فرهنگی مذهبی شهرستان بهار در راستای بررسی آسیب های فرهنگی، دینی اجتماعی شهرستان در فرمانداری بهار برگزار شد. 

 

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار بر بررسی و رفع مشکلات و معضلات حوزات فرهنگی و دینی و اجتماعی تاکید و نیز با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی برای سال جاری گفت: با تشکیل قرارگاه جبهه انقلاب همراه با ۲۰ کمیته تخصصی برنامه های متنوع متفاوت از جمله؛ برگزاری کرسی آزاد اندیشی ویژه دختران با عنوان عفاف و حجاب در مدارس، برگزاری جشن ادب و... صورت خواهد گرفت

 

شایان ذکر است که بانوان فعال فرهنگی مذهبی شهرستان مشکلات و آسیب های فرهنگی و دینی از جمله؛ عدم هماهنگی هیئت امنا مساجد با مردم، ارتباط ضعیف، اوقات فراغت، عدم مراکز تفریحی و خرید برای جوانان، فقر خانوادگی، خودکشی، عدم حجاب و پوشش مناسب جوانان و... مورد بررسی قرار گرفت.

 

 و نیز پیشنهاداتی همچون برگزاری سه شنبه های مهدوی در سطح شهرستان، آموزش و مهارت اندوزی، حمایت از جوانان و برگزاری برنامه و کلاس های متنوع برای جوانان، راه اندازی مرکز مشاوره در تشکل های دینی و مردمی در راستای احیا و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، تشکیل صندوق حمایت محله محور در راستای بررسی آسیب های اجتماعی، اجرای طرح گفتمان سازی،تشکیل کارگروه فرهنگی جهت شناسایی آسیب ها و.. مطرح گردید.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی