سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/25 16:58:59
در راهپیمایی روز جهانی قدس صورت گرفت:

مردم بهار بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس درخشیدند

صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با شکوه تمام با حضور گسترده عموم مردم شهر بهار و با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه بهار و سایر مسئولین و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان، بسیجیان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

شناسه خبر: 13257

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با شکوه تمام با حضور گسترده عموم مردم شهر بهار و با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه بهار و سایر مسئولین و رؤسای دستگاه های اجرایی   شهرستان، بسیجیان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

 

در این مراسم مردم همیشه در صحنه، متدین و روزه دار شریف شهر بهار باحضور حماسی و باصلابت راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴٠۲ را طی کردن مسیر در این راهپیمایی عموم مردم شریف شهر بهار از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی، میدان امام، خیابان شهید مدنی و در انتها مصلای امام خمینی شهر بهار به گونه‌ای متفاوت رقم زدند و نیز به خیابان آمدند تا نام فلسطین را زنده نگه دارند و با مشت‌های گره کرده و دهان روزه شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" خود را سردادند تا بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کنند. 

 

همچنین در این راهپیمایی دهه نودی و هشتادی ها، جوانان و نوجوان و بسیجیان باشور و شعور خاصی شرکت کردند و در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایی روز قدس توسط جناب آقای صفری با فریادهای الله اکبر مردم شریف شهر بهار قرائت شد.

 

سخنرانی قبل خطبه ها توسط دکتر مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار بود و نماز جمعه این هفته شهر بهار با حضور پر شکوه روزه داران و عموم مردم شریف شهر بهار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهر بهار اقامه شد.

 

شایان ذکر است که در محوطه مصلی امام خمینی ره شهر بهار پایگاه ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین توسط کمیته امام خمینی ره شهر بهار، و ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی توسط حوزه علمیه صدیقه کبری س شهرستان و نیز غرفه جوانی جمعیت به همت حوزه علمیه صدیقه کبری(س)، کانون خدمت رضوی و مجمع مردمی فعالان جمعیت، ستادجبهه فرهنگی(کارگروه مادرانه)شهرستان بهار با هدف تبیین چهره به چهره وگروهی در راستای به جهادتبیین وفرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فرزندآوری وجمعیت و تبلیغ واطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه بانوان برپا شد 

 

همچنین در این غرفه ها توزیع پوستر و بروشور در راستای فرزندآوری همراه بانمک تبرکی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) انجام شد. 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی