سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/10 20:18:51

مسئولین باید میدانی عمل کنند

جلسه شورای اداری شهر لالجین با حضور حجت الاسلام محققی، امام جمعه شهر لالجین، نماینده شهرستان،بخشدار لالجین و جمعی از مدیران کل و روسای اداری شهرستان بهار به ریاست فیض الهی، فرماندار شهرستان بهار در بخشداری لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13320

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدای جلسه حجت الاسلام محققی به موضوعات مهمی نظیر آموزش، زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، سرانه ورزشی و تفریحی، سایت کارگاهی اشاره کرد و گفت ما باید حل این مشکلات را در صدر مسائل قرار دهیم. 

 

 

در ادامه خوش زارع عضو شورای شهر به کمبود آرد و نان در شهرستان اشاره کرده و گفت از آنجایی که بسیاری از روستاهای اطراف ، نان خود را از لالجین تهیه می‌کنند ما نیازمند سهمیه آرد و نان بیشتری میباشیم . 

 

 

وی در ادامه گفت: از دیگر مشکلات، کمبود فضای آموزشی، بازنگری طرح جامع لالجین میباشد. 

 

 

در ادامه اشتری به نمایندگی از دهیاران به مشکلات عمده ۱۸ روستای بخش لالجین اشاره کرده و گفت: از جمله مشکلات موجود می توان به عدم وجود ماشین آلات عمرانی دهیاران، فقدان ساختمان دهیار و کمبود خانه بهداشت در برخی روستاها، مشکل آبرسانی روستاهای میرزاحصار، چوپوقلو، سازی قمیش و جمشید آباد، جا به جایی تیر های برق و دیگر مشکلات اشاره کرد.  

 

در ادامه مدیران کل ادارات و مدیران شهرستانی هر یک به موضوعات مطرح شده پرداخته و به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات آن پرداختند.

 

در ادامه توسلی، نماینده مجلس گفت: مدیران موظف هستند از مسائل و مشکلات موجود بازدید کنند و در جریان تمامی مسائل قرار گیرند چرا که هر مسئول یک وظیفه مشخص دارد.

 

وی در ادامه به انواعی از اعتبارات موجود اشاره کرد و خاطر نشان کرد که سفر های مسئولین به منطقه بسیار پر بار و حائز اهمیت میباشد. 

 

همچنین توسلی افزود: ما پیگیر مسئله اوقاف هستیم چرا که یک مشکل اساسی میباشد. 

 

 

در پایان فیض الهی به ریاست از جلسه به میدانی بودن مسئولین اشاره کرده و گفت: ما باید به عنوان یک فرد مسئول در میدان باشیم وی در ادامه خاطر نشان کرد برای ما ملاک ارزیابی استفاده از منابع ملی و استانی میباشد.

 

 

نفیسه صیدقلی پور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی