سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/13 11:11:01
در بازدید از شرکت نشاسته الوند مطرح شد‌‌‌:

مهار تورم و رشد تولید در گرو حمایت از واحدهای کوچک و بزرگ تولیدی

فرماندار شهرستان بهار به همراه رؤسای اداره صمت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کردند.

شناسه خبر: 13329

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، فرماندار شهرستان بهار به همراه رؤسای اداره صمت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کردند. 

 

دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این بازدید گفت:طبق برنامه های دولت سیزدهم، مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد شد و برای این مهم حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ شهرستان بهار در دستور کار قرار دارد. 

 

وی افزود: تامین مالی هدفمند واحد‌های تولیدی، توسعه و احیای واحد‌های تولیدی موجود و احداث واحد‌های دانش بنیان و اشتغال زا کلید مهار تورم است.

 

لازم به ذکر است محصولات این شرکت شامل انواع نشاسته فوق تصفیه، ممتاز و نشاسته اصلاح شده مورد استفاده در صنایع غذایی؛ نشاسته اصلاح شده آنیونی و کاتیونی مورد استفاده در صنایع کاغذ و مقوا سازی،رنگ سازی،نساجی و چسب سازی؛و نشاسته پرژلاتینه مورد استفاده در صنعت حفاری،در تطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و متناسب با نیاز و مشخصات فنی مشتریان تولید و به بازار ارائه می شود.

 

در راستای اهداف بلند مدت و تنوع بخشی سبد محصولات،این شرکت اقدام به راه‌اندازی خطوط جدید تولید در قالب طرح های توسعه شامل خطوط تولید انواع نشاسته، گلوکز و گلوتن از آرد گندم، خوراک دام و نشاسته اصلاح شده با بهره گیری از فناوری شرکت های GEA آلمان، BUHLER سوئیس و DSSE دانمارک و استفاده از توان متخصصین داخلی کرده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی