سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تعهد و برنامه ریزی مسئولان از بکارگیری الگوی کشت برای محصولات کشاورزی پر آب بر در همدان خبر داد.

شناسه خبر: 13398

 

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تعهد و برنامه ریزی مسئولان از بکارگیری الگوی کشت برای محصولات کشاورزی پر آب بر در همدان خبر داد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه استان همدان در زمینه کشت سیب زمینی قطب تولید کشور است، لذا ما تولیدات سیب زمینی را داریم اما نسبت به سالهای گذشته از میزان تولیداتمان کاسته ایم.

 

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: سطح زیر کشت سیب زمینی در همدان در سال گذشته حدود ۲۰ هزار و ۹۶۰  هکتار  بوده است که امسال با توجه به ابلاغ بکارگیری الگوی کشت در استان این مقدار را به ۱۹ هزار و ۶۰۰ هکتار کاهش داده ایم.

 

وی با تاکید تعهد ملی برای بکارگیری الگوی کاشت تصریح کرد: ما ملزم و مصر  به انجام  الگوی کشت هستیم و تمام برنامه ها را با توجه به آن چیده ایم. بایگانه با تاکید بر این موضوع که نهاده های مرتبط به کشت سیب زمینی با توجه به برنامه الگوی کشت واگذار  میشود افزود: با در نظر گرفتن منابع آبی استان ، برای تضمین اجرای بهتر الگوی کشت قرار بر این شد، برای کسانی که  بیشتر از نرم تعیین شده اقدام به کاشت سیب زمینی کنند قطعی دریافت کود شیمیای دولتی را داشته باشیم

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی