سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/5 00:22:02
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار:

درب غربی سالن امیرالمؤمنین برای ورود و خروج نیست/ استخر بهار به زودی بازگشایی می‌شود

با توجه به دریافت پیام های مردمی مبنی بر بسته بودن درب غربی سالن ورزشی امیرالمومنین، وضعیت بهداشت و نظافت سالن های ورزشی، وضعیت استخر بهار و درخواست بانوان بهاری و علاقمندان به ورزش جهت پیگیری موضوعات مذکور، خبرنگار ما با ریاست اداره ورزش و جوانان بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 13405

 

به گزارش نشاط شهر، جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان بهار گفت: درب بزرگی که در قسمت غربی سالن ورزشی امیرالمؤمنین وجود دارد به عبور وسایل حمل و نقل و مصالح ساختمانی جهت احداث پروژه ورزشی و تعمیرات اختصاص یافته و برای استفاده جهت عبور و مرور مناسب نیست. ورزشکاران گرامی می‌توانند از درب اصلی وارد ورزشگاه شوند.

 

وی افزود: با توجه به مساحت زیاد ورزشگاه، درب ورودی اصلی مجهز به دوربین مدار بسته است و جهت تأمین امنیت و کنترل ورود و خروج ها مناسب است. بنابر این به منظور برقراری امنیت در سال های ورزشی، ورزشکاران گرامی می‌بایست از درب اصلی جهت ورود و خروج استفاده کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در رابطه با بهداشت محیط سالن های ورزشی گفت: همواره حفظ نظافت و بهداشت سالن های ورزشی در الویت کار قرار دارد. دستورات و تذکرات لازم جهت حفظ بهداشت به مسئولین سالن های ورزشی داده شده و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت و دریافت گزارشات مردمی، با اشخاص متخلف برخورد خواهد شد.

 

جعفری در پایان گفتگو از وضعیت استخر بهار خبر داد و گفت: پروژه تعمیر و بازسازی سالن استخر بهار درحال انجام است و پیش روی زیادی صورت گرفته است و در آینده ای نزدیک علاقمندان به این رشته‌ی ورزشی می‌توانند از این مکان استفاده کنند‌.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.