سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/8 10:17:41
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد:

برگزاری همایش آموزشی ترویجی و معرفی جدیدترین محصولات کودی تولیدی در کشور

بهروز الیاسی: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی کشور، در سالی که « مهار تورم و رشد تولید » نام گرفته، در جهت تحقق شعار سال، در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای کشاورزی، برای افزایش تولید و متعاقب آن کاهش تورم در این بخش، با تعداد بیش از 130 تولیدکننده با 1100 محصول تولیدی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

شناسه خبر: 13414

 

به گزارش نشاط شهر، بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی کشور، در سالی که « مهار تورم و رشد تولید » نام گرفته، در جهت تحقق شعار سال، در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای کشاورزی، برای افزایش تولید و متعاقب آن کاهش تورم در این بخش، با تعداد بیش از 130 تولیدکننده  با 1100 محصول تولیدی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

 

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پل ارتباطی است بین تولیدکننده و مصرف کننده کودهای کشاورزی تا محصولات تولیدی که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کرده اند، به کشاورز و باغدار معرفی و در اختیار ایشان قرار گیرد.

 

الیاسی در ادامه گفت: به همین منظور، همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات کودی با حضور 18 تولیدکننده کودهای کشاورزی از سراسر کشور در تاریخ بیست و سوم خردادماه سالجاری در استان همدان برگزار میشود که از همه فعالان بخش کشاورزی استان جهت حضور در این همایش و بهره مندی از فرصت آشنایی با جدیدترین محصولات کودی و دیدار چهره به چهره با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه، دعوت بعمل می آید. متقاضیان شرکت در همایش در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با شماره 08132646720-22 داخلی 104 تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در خیابان اراک مراجعه نمایند.  

 

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با 90 کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کودهای کشاورزی را برعهده دارد گفت: برنامه کودی استان در سالجاری 123 هزار تن می باشد که این شرکت با همه توان نسبت به تأمین به موقع آن اقدام خواهد کرد. 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی