سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فتح الله توسلی در آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شاخص شهرداری بهار اظهار کرد: ایجاد پارک ۳.۵ هکتاری در ورودی شهر بهار و در مسیر زوار اربعین و تردد توریست ها می تواند برای شهر بهار، منافعی داشته باشد.

شناسه خبر: 13435

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی در آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شاخص شهرداری بهار اظهار کرد: ایجاد پارک ۳.۵ هکتاری در ورودی شهر بهار و در مسیر زوار اربعین و تردد توریست ها می تواند برای شهر بهار، منافعی داشته باشد.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس ساماندهی ورودی شهر را بسیار ارزشمند خواند و گفت: ساماندهی ورودی بهار، به زیبایی شهر می افزاید و امیدواریم این پروژه در اسرع وقت به نتیجه برسد.

 

وی با بیان به اینکه پرونده جزیره شادی در مراجع قضایی مفتوح است، گفت: از رئیس دادگستری، فرماندار و مسئولین مرتبط خواهان پیگیر موضوع پرونده جزیره شادی و رفع موانع هستیم.

 

وی از پیگیری برگزاری کنگره آیت الله بهاری خبر داد و گفت: پیگیری اعتبار برای برگزاری کنگره ای در شان این عالم ربانی، در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی از ایجاد موزه مشاهیر در شهر بهار خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای ایجاد موزه مشاهیر در بهار گرفته شده و میراث فرهنگی، اداره ارشاد و اوقاف باید مشاهیر را شناسایی و آثار آنان را گردآوری نمایند و این موزه می تواند به صورت موزه مشاهیر استانی نیز فعالیت کند.

 

توسلی اعلام کرد: با توجه به نزدیکی شهر بهار به مرکز استان، پیشنهاد تبدیل  بیمارستان آیت الله بهاری به بیمارستان آموزشی داده شده تا بتوانیم از همه ظرفیت این بیمارستان استفاده کنیم و تامین تجهیزات از جمله لاپاراسکوپی صورت گرفته و قول مساعد برای تامین سی تی اسکن نیز داده شده است.

 

وی به ارتقای زیرساخت های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات آسفالت ریزی محور مهاجران -ریکان به مزرعه مهدی آباد به طول ۳ و نیم کیلومتر، مطالعات ساماندهی و آسفالت و ارتقا جاده مهاجران به شاوه، اخذ ماده ۲۳ راه همدان گل تپه علیصدر، افزایش اعتبارات شهرداریها از محل سازمان همیاری شهرداری های کشور و اخذ ماشین آلات از جمله اقدامات بوده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی