سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شرح این کلاهبرداری میلیاردی را از زبان یکی از مالباختگان بخوانید:یک نمایشگاه ماشین از سال گذشته در همدان اقدام به پیش‌فروش حواله خودرو شرکت‌های ایران خودرو و سایپا کرد، اما زمانی که موعد تحویل حواله می‌رسید، نامبرده اعلام می‌کرد شرکت خودش خودروها را خریده و حواله جدید می‌دهد تا آخرین مرحله که فرد متواری شد و ما ناگزیر به آگاهی مراجعه کردیم!

شناسه خبر: 13459

 

به گزارش نشاط شهر، شرح این کلاهبرداری میلیاردی را از زبان یکی از مالباختگان بخوانید:

 

یک نمایشگاه ماشین از سال گذشته در همدان اقدام به پیش‌فروش حواله خودرو شرکت‌های ایران خودرو و سایپا کرد، اما زمانی که موعد تحویل حواله می‌رسید، نامبرده اعلام می‌کرد شرکت خودش خودروها را خریده و حواله جدید می‌دهد تا آخرین مرحله که فرد متواری شد و ما ناگزیر به آگاهی مراجعه کردیم!

 

متهم این پرونده یک نمایشگاه ماشین داشت و یک صفحه اینستاگرام که تبلیغات می‌کرد. همشهریان هم نسبت به خرید اقدام می‌کردند، ما هم چون اقوام نزدیک این فرد را می‌شناختیم اعتماد کردیم و چند مرحله خرید انجام دادیم.

 

متهم مدعی بود آشنایی در تهران دارد که به نمایندگی شرکت‌های تولیدکننده خودرو وصل است و خودروها را به این صورت تهیه می‌کند، حتی در قراردادهای منعقده نیز درج می‌شد به گفته شخص اول که در تهران است، خودروها در نمایندگی به او تحویل و سپس به این فرد در همدان داده می‌شود.

 

قیمت خودروها هم متفاوت بود ولی زمانی که قیمت یک خودرو ۴۰۰ میلیون تومان بود او خودرو را ۲۸۰ میلیون تومان به متقاضیان می‌فروخت.

 

با کمال تاسف بنده هم ۲۵ خودرو خریداری کردم، چون این فرد در اینستاگرام هم هر وقت خودرویی را تحویل  می‌کرد  به شکل گسترده تبلیغات انجام می‌داد

 

مدتی است در خصوص پرونده و مبالغ گرفته شده شکایت کرده‌ایم و منتظریم، با شرایطی که پیش آمده سوال بنده این است چرا در شهر ما باید این اتفاق رخ دهد و نمایندگی درست و حسابی ورود نمی‌کند تا خودرو بفروشد؟

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی