سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم انتصاب دادستان جدید بهار با تودیع دکتر احسان فرجی و معارفه دکتر ایمان شکوهیان با حضور فرماندار،دکتر عدالت خواه رئیس دادگستری استان، رئیس دادگستری شهرستان،حاج آقا زارعی ریاست حوزه ی علمیه،بخشدار و دیگر روئسای شهرستان در دادگستری شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13510

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم انتصاب دادستان جدید بهار با تودیع دکتر احسان فرجی و معارفه دکتر ایمان شکوهیان با حضور فرماندار،دکتر عدالت خواه رئیس دادگستری استان، رئیس دادگستری شهرستان،حاج آقا زارعی ریاست حوزه ی علمیه،بخشدار و دیگر روئسای شهرستان در دادگستری شهرستان بهار برگزار شد.

 

 

در این جلسه مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت: یکی از ارکان اصلی قوه قضاییه نظارت بر اجرای درست مباحث قضایی در برقراری عدالت است.

 

وی قضاوت را امری مقدس برشمرد و افزود :یکی از بهترین راه ها جهت برقراری عدالت ،افزایش ارتباط مسئولین و دستگاه قضا با مردم است،چرا که بدون ارتباط با مردم نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

 

وی از عملکرد حوزه قضایی در این مدت تقدیر کرده و گفت: عملکرد حوزه قضایی شهرستان در مدت حضور دکتر فرجی بسیار چشمگیر و درخور تحسین بوده است.

 

در ادامه دکتر احسان فرجی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طی این مدت گفت: از ۱۸ دی ماه سال ۹۸ به عنوان دادستان بهار فعالیت خود را شروع کردم ،که در این مدت همراهی مردم و دیگر مسئولین بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

 وی در ارزیابی خود افزود: تمام تلاش ما در این مدت رسیدن به اهداف صحیح و افزایش سطح دستگاه قضایی بوده است،طی این مدت گزارشاتی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته را در شورای تامین مطرح کردم و پیشرفت های قابل توجهی نیز همچون کسب رتبه ی برتر نیروی انتظامی شهرستان بهار در استان حاصل شد.

 

فرجی در انتها این جایگاه را توفیقی الهی و از الطاف شیخ آیت‌الله بهاری دانست.

 

در ادامه حاج آقا زارعی ریاست حوزه علمیه بهار گفت: عدالت یکی از اصلی‌ترین ارکان حکومت و از آرمان‌های کلیدی انقلاب است

 

وی افزود : این دولت نیازمند نیروهای انقلابی و جهادی است و دکتر فرجی با عملکرد صحیح  در طی این مدت انقلابی بودن را به عرصه ی ظهور رساندند.

 

در ادامه عدالت خواه رئیس دادگستری استان گفت:احقاق حق و اجرای عدالت محدود و محصور در وقت و زمان اداری نیست و وظیفه شرعی و قانونی  است که برای کشف واقعیت و حقیقت و انجام عمل ،خود را محدود به وقت نکند.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده احسان فرجی در مدت تصدی وی بر جایگاه دادستان بهار از او به عنوان فردی شجاع، مصمم، امین، قانون مدار و برنامه محور نام بردند و برای ایشان در سمت آتی آرزوی پیروزی و بهورزی روزافزون نمودند.

همچنین با تبریک انتصاب ایمان شکوهیان به عنوان دادستان جدید ایشان را نیرویی کاردان مجرب قانون مند خواندند و برای وی در این جایگاه مهم آرزوی توفیق سلامتی و بهورزی روزافزون نمودند.

 

 

در انتها ایمان شکوهیان دادستان جدید بهار گفت: خوشحالم که در شهر آیت الله بهاری و شهید میلاد مصطفوی این توفیق به من اعطا شده ،و باعث افتخار است که در راه حفاظت از مظلوم و مقابله عاقلانه با ظالم قرار گرفته ام و امیدوارم بتوانم در این امر همکاری درستی داشته و شرمنده ی خون شهدا نشویم.

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی