سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/4/27 15:38:11
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره برای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بهار

حسین فیض اللهی: خدمات مشاوره برای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار انجام می شود.

شناسه خبر: 13516

 

به گزارش نشاط شهر، خدمات مشاوره برای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار انجام می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: وجود مشاوران خبره و مسلط از نقاط مثبت آموزش و پرورش است و مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان بهار با ۶ مشاور مجرب و به صورت ۶ روز در هفته در نوبت صبح آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان و خانواده‌های آنها و سایر همشهرستانی ها می‌باشد.

 

حسین فیض اللهی اعلام کرد: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ و روزهای انتخاب رشته، نیاز به راهنمایی و مشاوره برای انتخاب رشته در آزمون سراسری ۱۴۰۲ بیشتر احساس می شود که مشاوره برای انتخاب رشته توسط کارشناسان مجرب به صورت اصولی و با کمترین هزینه در این مرکز مشاوره انجام می شود.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان در این برهه سرنوشت ساز می توانند از خدمات انتخاب رشته مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار استفاده کنند.

 

وی اظهار داشت: شماره تماس این مرکز ۳۴۵۰۰۲۲۲ در خدمت مردم شریف شهرستان بهار است و افراد با تعیین وقت قبلی می توانند از خدمات مشاوره ای بهره گیرند.

 

 زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی