سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/18 09:26:39
رئیس آموزش و پرورش بهار خبر داد:

جذب ۶۰ معلم جدید به کادر آموزش و پرورش بهار

حسین فیض الهی از جذب ۶۰ معلم جدید در سال جاری به کادر آموزش و پرورش بهار خبر داد.

شناسه خبر: 13534

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز نشست خبری رئیس آموزش و پرورش بهار به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات این اداره برگزار شد و اهم پروژه های آموزش و پرورش در یک سال جاری بیان شد. 

 

رییس آموزش و پرورش بهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار به بیان پاره ای از پروژه های مهم پرداخت و گفت: یکی  از  رویدادهای مهم آموزش و پرورش پروژه مهر است و این پروژه از اردیبهشت سال گذشته کلید خورده و در چند کمیته فعالیت می کند، یکی از مهمترین بخش های آن ساماندهی نیروهای انسانی است.

 

فیض الهی ادامه داد: در بحث نیروی انسانی امسال استان و بالطبع شهرستان بهار کمبودهایی دارد  و تلاشمان این است که مهر امسال هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و طوری معلمین را سازماندهی خواهیم کرد که هیچ کمبودی در بحث معلمین نداشته باشیم.

 

وی تعداد ورودی نیروهای جدید آموزش و پرورش را در مجموع ۶۰ نفر در قالب ۲۰ آموزگار، ۲۰ دانشجو معلم و ۲۰ معلم هنرستان برشمرد و  گفت: دولت از طریق استخدام به دنبال رفع مشکل کمبود معلم است، در دو نوبت خرداد ماه و  مرداد ماه آزمون استخدامی برگزار شده و تعدادی هم از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان وارد جرگه آموزش خواهند شد.

 

فیض الهی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های مهم ما طرح شهید عجمیان است که  در این راستا، کمک های ویژه ای به مدارس جهت زیباسازی و رنگ آمیزی آموزشگاه ها شده است و برای۴۰ مدرسه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان این طرح اجرا خواهد شد.

 

 

فیض الهی در ادامه پیگیری پروژه های نیمه تمام، بازسازی ۶۰ کلاس آموزشی و احداث واحدهای آموزشی جدید را از دیگر اقدامات سال جاری عنوان کرد.

 

وی در ادامه به پروژه های مهم آموزش و پرورش در هفته دولت اشاره کرد و گفت: مدرسه ده کلاسه آقا محمدی صالح آباد با ۹ میلیارد تومان اعتبار، ساخت اتاق نگهبان سالن آیت الله بهاری با اعتبار دو میلیاردی و افتتاح زمین چمن مصنوعی از مهمترین پروژه های هفته دولت می باشد.

 

رئیس آموزش و پرورش انتصاب مدیران در سطح مدارس را از دیگر اقدامات ویژه این ارگان برشمرد و با اشاره به اتفاقات یک سال گذشته در بحث حجاب و عفاف در کشور عنوان کرد: با  توجه به اینکه دانش آموزان جامعه مورد هدف دشمن در بحث حجاب و عفاف هستند، ما نیز باید توجه ویژه به آن داشته باشیم و در انتصاب مدیران به این نکته توجه شده که برنامه ویژه ای در بحث آگاه سازی دانش آموزان انجام شود.

 

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی