سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/26 01:53:43
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری آئین رونمایی از کتاب "حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه"

حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری آئین مراسم رونمایی از کتاب "حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه"به مناسبت روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در بهار خبر داد.

شناسه خبر: 13551

 

سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر، ضمن گرامیداشت پیشاپیش فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی عنوان کرد: آئین رونمایی از کتاب حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه به قلم دکتر علی محبی به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار می‌گردد. 

 

حسینی افزود: این مراسم با حضور دکتر رضا طلائی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و دکتر فریدون جعفری مدیر کل سابق دفتر بازرسي و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی صورت خواهد پذیرفت .

 

وی ادامه داد: این مراسم همراه با اجرای برنامه های دیگر در ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه به مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۸ در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری(ره) شهر بهار برگزار خواهد شد 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در پایان از عموم مردم شریف شهرستان بهار دعوت به عمل آورد تا با حضور خود در این مراسم رونمایی از کتاب "حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه"زینت بخش مراسم باشند.

 

 

فاطمه بدرلو 

 

 

انتهای پیام/ص

 

@neshateshahr_ir


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر