سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/6/1 09:31:10
فرماندار شهرستان بهار:

عدم حضور برخی از دستگاه های اجرایی در جلسات فرمانداری ضعف بزرگی است

جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور امام جمعه بهار، مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، دکتر عظیمی رئیس دانشگاه پیام نور، روسای ادارات و نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

شناسه خبر: 13560

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور امام جمعه بهار، مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، دکتر عظیمی رئیس دانشگاه پیام نور، روسای ادارات و نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار گفت: ورود شهدای گمنام پیام آور دو نکته مهم است ؛همواره باید پشت و پناه و دغدغه مند ولایت بوده و برای حفظ آرمان امام و شهدا کوشا باشیم.

 

مصباح خاطر نشان کرد: بیشترین نگرانی در دو موضوع ولایت فقیه و حفظ نظام جمهوری اسلامی است،نگاه باید نگاهی منصفانه به مباحث،آرمان ها و ارزش های انقلاب باشد

 

وی ورود آزادگان به کشور را  را از دستاورد های مهم انقلاب دانست و گفت: در راستای این دستاورد مهم به مسائل باید مطابق انتظار امام و شهدا عمل شود، دغدغه امورات می‌تواند قوت قلبی باشدکه مسیرمان را محکم تر و ثابت قدم تر برداریم.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت : در این راستا برنامه های گوناگونی چون دیدار با خانواده شهدا و غبار رویی  گلزار شهدا و یادوارهایی  همچون یادواره شهدای فراجا و روحانیت برگزار شد که امید است خروجی مطلوبی جهت حفظ رشادت  و فرهنگ شهادت بین نسل جوان و نوجوان شود.

 

مصباح ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت افزود : شهیدان رجایی و باهنر سمبل انسانیت و دولت مردانی پاک بودند که احترام آن دو شهید بزرگوار  دوم شهریور تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 

در ادامه مراسم مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت:باتوجه به هفته دولت برنامه های متنوعی همراه با  افتتاح پروژه های نیمه کار در بحث مسکن ،راهداری ،ارتباطات، کشاورزی ،برق و ....در دستور کار قرار دارد .

 

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولین در جلسات گفت  : عدم حضور بعضی از دستگاه های اجرایی در جلسات اداری فرمانداری و عدم همکاری آنها بزرگترین ضعف در روند کاهش مشکلات مردم و شهرستان است .

 

فیض الهی به اجرای ۱۰۲ پروژه در هفته دولت اشاره کرد و گفت : ۷۵ پروژه با اعتبار ۴۰۰میلیارد تومان  و اشتغالزایی ۱۳۶ نفر در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ۲۷ پروژه  با اعتبار ۸۰میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

 

 

وی به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت : روند اولیه انتخابات با ثبت نام ۱۵۴ نفر با حضور ۱۴۳ نفر از آقایان و ۱۱نفر از بانوان  در حوزه بهار و کبودراهنگ انجام شده است که وظیفه ی دستگاه های دولتی و رسانه تشویق به حضور پای صندوق های رای است که این انتخابات چون انتخابات سال های گذشته پر قدرت صورت گیرد. 

  

فیض اللهی در ادامه افزود: باتوجه به تغییرات قانون در بحث ثبت نام انتخابات که در دو مرحله صورت میگیرد ،موضوع رد صلاحیت‌در مرحله دوم انجام میشود.

 

وی در انتها افزود: مباحث مهمی همچون نهضت ملی مسکن ،حریم سیاسی،بحران آب، زدودن بوی بد شهرک صنعتی از جمله قارچ کوهستان و طیور و راهداری ۵ وظیفه اصلی فرماندی است و بصورت جد پیگیر آن خواهیم بود ، مسئولان شهرستان نیز در این خصوص می بایست برنامه یکساله خودرا در هفته دولت اعلام کنند.

 

در ادامه رضا نصرتی معاون امنیتی و سیاسی گفت: باتوجه به هفته دولت  و نامگذاری هرروز آن  اشاره کرد و همجنین به موضوع جمعیت و فرزند آوری  و در انتخابات مشارکت حداکثری مردم و برنامه های متنوع  کنگره ملی۸۰۰۰شهید استان همدان  پرداخت و گله ای از برخی مسئولین کردند که احترام وتکریم به ارباب رجوع و پاسخ جامع در خصوص  نامه هایی که کتبی می آورند که یا پاسخ کامل داده نمی‌شود یا اصلا پاسخ گو نیستند  و یا برخورد خوبی ندارند.

 

محمد رضا شفیعی معاون عمرانی فرمانداری گفت :در خصوص حفر چاه های  غیر مجاز کشاورزی و بارش رحمت الهی را  از افت فشار آب و انتخابات صحبت کردند و در مورد بعضی از مشکلات مردم که در حوزه کاری ایشان می باشد به موضوعات مختلفی اشاره کردند.

 

در حاشیه این مراسم میتوان به حضور دکتر احمدی مشاور وزیر ایثارگران و همچنین عدم حضور مدیران کل استانداری و اجرای چهار برنامه مجزا دریک جلسه [شورای اداری شهرستان بهار،کنگره ملی۸۰۰۰شهید استان همدان، سند راهبردی انتخابات ۱۴۰۲ و هفته دولت ] اشاره کرد.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی