سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار همدان روز شنبه با صدور پیام های جداگانه درگذشت مرحوم حاج قربانعلی عسگری پدر سه شهید والامقام را به این خانواده معظم و مردم شهید پرور استان تسلیت گفتند.

شناسه خبر: 13569

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، پیام تسیلت آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حاج قربانعلی عسگری پدر سه شهید والامقام واصل گردید؛ پدری که مصداق آیه شریفه: وَ اَلَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنٰا هَبْ لَنٰا مِنْ أَزْوٰاجِنٰا وَ ذُرِّیّٰاتِنٰا قُرَّةَ أَعْیُنٍ؛(فرقان/۷۴) (پروردگارا، برای ما از همسران ما و نسل خویش، فرزندانی عطا فرما که مایۀ چشم‌روشنی ما باشد) و خداوند عاقبت سه فرزند صالح ایشان "رجبعلی، اسماعیل و محمدعلی" را به فوز عظیم شهادت نائل فرمود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و معزّای آن مرحوم و آرزوی صبر برای بازماندگان ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران واسعه خواستارم. روح پاک آن مرحوم با فرزندان شهیدش محشور باد. غفرالله له و لنا حبیب الله شعبانی موثقی

استاندار همدان نیز در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام عسگری، پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ درگذشت حاج قربانعلی عسگری پدر شهیدان گرانقدر و والامقام رجبعلی، اسماعیل و محمدعلی عسگری آن مرد با تقوا که پس از سالها صبر و شکیبایی به دیدار فرزندان شهیدش شتافت، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: از خداوند متعال برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی و رشید نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری کردند، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم. ان‌شاءالله با امام شهدا و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محشور گردند.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر پدر شهیدان فردا یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۹ صبح از بیت شریف واقع در شهر لالجین تا گلزار شهدا با حضور شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مردم شهید پرور و مسئولان استان و شهرستان تشییع خواهد شد.

شهید "رجب علی عسگری" با عضویت رسمی سپاه سال ۱۳۶۰ در "سرپل ذهاب"، شهید "محمد علی عسگری" در سن ۱۹ سالگی با عضویت بسیجی و در سال ۱۳۶۵ در "ام الرصاص" و شهید "اسماعیل عسگری" با عضویت رسمی سپاه در سن ۲۱ سالگی و در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی "فاو" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی