سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/6/24 20:22:54
امام جمعه شهر بهار:

یادواره شهدا تعظیم شعائر است

حجت‌الاسلام مصباح در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار: باید همگان با همکاری و یاری رؤسای دستگاه های اجرايي و مردم شریف بهار یادواره ای شایسته برای شهدا برگزار کنیم‌.

شناسه خبر: 13587

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با فرماندار و امام جمعه شهرستان بهار و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه بهار و بخشداران و سایر مسؤلین شهرستانی با محوریت برگزاری یادواره شهدای شهرستان بهار در سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد.

 

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار با تسليت ایام  سالروز رحلت جانسوز رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سلطان علی ابن موسی الرضا علیه السلام عنوان کرد: همه مدیونیم و آنچه داریم از شهداست و باید کاری کنیم که در محضر شهدا شرمنده نشویم .

 

امام جمعه بهار با بیان اینکه یادواره شهدا تعظیم شعائر است افزود: باید همگان با همکاری و یاری رؤسای دستگاه های اجرايي و مردم شریف یادواره ای فراخور شهدا برگزار نماییم.

 

 

در ادامه دکتر فیض اللهي فرماندار شهرستان بهار اظهار کرد: ما در قبال شهدای شهرستان وظایفی برعهده داریم و با یاری خدای متعال در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و ۶۰۸ شهید شهرستان بهار برنامه های خوبی در دستور کار قرار گرفته است .

 

وی برگزاری يادواره شهدای شهرستانی را حائز اهمیت دانست و گفت : به عنوان شهرستانی که ۶۰۸ شهید تقدیم این انقلاب کرده وظايف برعهده را باید به طور صحیح انجام دهیم و با همکاری رؤسای دستگاه های اجرايي و به خصوص مردم شریف یادواره اصلی شهدای شهرستان بهار برگزار خواهد شد .

 

گفتنی است که یادواره شهدای شهرستان بهار در ۳۰ شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مکان و ساعت نیز متعاقبا اعلام خواهد شد . 

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی