سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/21 13:12:28
به دستور دادستان شهرستان بهار انجام شد:

آزاد سازی شانه های خاکی محورهای مواصلاتی شهرستان بهار

دادستان شهرستان بهار گفت: به دنبال مطالبه مردمی در مورد تعرض به حریم راهها، جاده ها و محورهای مواصلاتی توسط برخی افراد، به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دستور برخورد داده شد.

شناسه خبر: 13627

 

به گزارش نشاط شهر، دادستان شهرستان بهار گفت: به دنبال مطالبه مردمی در مورد تعرض به حریم راهها، جاده ها و محورهای مواصلاتی توسط برخی افراد، به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دستور برخورد داده شد.

ایمان شکوهیان اضافه کرد: برخی از کشاورزان اقدام به الحاق شانه های خاکی جاده ها به زمین های خود از طریق شخم زدن آن نموده اند که این امر باعث بروز خطرات جدی برای خودروهای در حال تردد و نبودن هیچ محلی برای متوقف شدن آنها در موارد ضروری از جمله خراب شدن و پنچر شدن خودروها و امثالهم شده است که در برخی موارد باعث تصادفات منجر به فوت می شوند.

وی بیان کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه؛ با هر عاملی که امنیت جسمانی و روانی مردم را مختل نماید؛ قاطعانه برخورد خواهد شد و مانع از زایل شدن حقوق مردم شریف شهرستان بهار خواهم شد.

وی اظهار کرد: با هرگونه سهل‌انگاری در صیانت از اراضی، املاک و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض به این اراضی درصدد سوء‌استفاده باشد، مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با هر گونه دست درازی و تخریب و تصرف اراضی ملی، طبق ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی رسیدگی و برخورد می‌شود.

دادستان بهار با اشاره به اینکه صیانت از حریم راه‌ها با کمترین تعلل در محدوده شهرستان بهار انجام شود، خاطرنشان کرد: حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی باید صیانت و مراقبت شوند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی