سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/24 22:24:09
توسلی با اشاره به آمادگی موشک‌های مقاومت برای شلیک به سمت اسرائیل:

صهیونیست‌ها دست از پا خطا نکنند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ: با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، گفت: متاسفانه هم اکنون حدود 600 هزار نفر از مردم غزه آواره شده اند و اسرائیلی ها درصدد افزایش فشار هستند تا یک میلیون فلسطینی دیگر این منطقه را ترک کنند.

شناسه خبر: 13636

 
به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، گفت: متاسفانه هم اکنون حدود 600 هزار نفر از مردم غزه آواره شده اند و اسرائیلی ها درصدد افزایش فشار هستند تا یک میلیون فلسطینی دیگر این منطقه را ترک کنند.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: هم اکنون ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار موشک آماده شلیک به سمت رژیم صهیونیستی است و اگر اسرائیلی ها بخواهند به جریان مقاومت آسیب بزنند یا غزه را با خاک یکسان کند، قطعا رزمندگان مقاومت پاسخ سنگین تری از حمله اخیر حماس به صهیونیست ها خواهند داد.

 

 

همچنین فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در حمایت از عملیات حماس علیه اسرائیل با لباس نظامی در صحن علنی امروز مجلس حضور یافت.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.