سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهندس علی عباسیان معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و دکتر عبدالله نوری نماینده استاندار در کمیته فنی و سایر اعضای کمیسیون از پروژه های عمرانی شهرداری بهار شامل ساماندهی ورودی شهر و پارک سه هکتاری بازدید کردند.

شناسه خبر: 13643

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر نوری نماینده استاندار در کمیته فنی در این بازدید گفت: پروژه های زیربنایی شهرداری بهار قابل تحسین است و با اجرای پروژه های مذکور «بهار» مستعد رشد و توسعه و توجه ویژه به عنوان یک شهر دارای پتانسیل های فراوان برای سکونت و کار و تفریحی خواهد بود.

 

وی حضور مهندس شاهین فرجی فر در راس مجموعه شهرداری بهار را یک فرصت استثنایی برای نیل به هدف های بزرگ و توسعه شهری دانست.

 

در ادامه معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: در راستای اجرای پروژه های ساماندهی ورودی شهر نهایت کمک و مساعدت را با شهرداری در خصوص مولدسازی املاک خواهیم کرد.

 

مهندس علی عباسیان عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر را در اجرای زیر ساخت های شهری بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: به زودی طرح تفضیلی شهر بهار که به تصویب اعضای کمسیون ماده پنج رسیده، پس از طی مراحل قانونی به شهرداری ابلاغ خواهد شد و با این مصوبه تحولی بزرگ رخ خواهد داد.

 

گفتنی است در این بازدید مهندس فرجی فر شهردار و سعید ماهری رئیس شورای اسلامی شهر حضور داشتند و به ارائه گزارش اقدامات پرداختند و از اهتمام و لطف اعضا کمیسیون به شهر بهار کمال تشکر و قدردانی را داشتند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی