سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر مشکلات آسفالت خیابان ها و کمربندی غربی، شلوغی و ترافیک در خیابان اصلی شهر و مشکلات روشنایی معابر، خبرنگار نشاط شهر با رئیس شورای شهر بهار و مدیریت توزیع برق بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 13651

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر مشکلات آسفالت خیابان ها و کمربندی غربی، شلوغی و ترافیک در خیابان اصلی شهر و مشکلات روشنایی معابر، خبرنگار نشاط شهر با رئیس شورای شهر بهار و مدیریت توزیع برق بهار به گفتگو پرداخت. 

 

 

سعید ماهری پیرو رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر گفت: طبق جلساتی که شهرداری و شورای شهر داشتند مصوب شد که تا پایان آبان ماه سال جاری تمامی خیابان های اصلی به دوربین مدار بسته مجهز شوند در چهار راه نهالستان نیز بنا به درخواست مردم دوربین نصب شده است.

 

وی افزود: به غیر از پارکینگ واقع در ابتدای خیابان سید جمال الدین و پارکینگ آرامستان، در نظر داریم منزل جناب آقای ابراهیمی واقع در کوچه مسجد علی ابن ابی طالب را برای احداث پارکینگ اختصاص دهیم تا از حجم شلوغی و ترافیک در محدوده چهار راه طالقانی و خیابان ۱۷شهریور و دیگر خیابان های اصلی کاسته شود.

 

سعید ماهری گفت: از آنجا که هزینه‌ی آسفالت کمربندی الغدیر بالای یک میلیارد تومان براورد شده است این هزینه از عهده‌ی شهرداری خارج است مگر آنکه زمین های آن محدوده به تملک شهرداری در آید تا بتواند هزینه آسفالت را تامین کند همچنین ۷۰ درصد بخش کشاورزی در آن مسیر است.

 

وی افزود: فعلا در این زمینه متولی ای وجود ندارد و بحث روشنایی نیز به عهده اداره برق می باشد و درخواست داریم راهداری آسفالته تنها کمربندی شهرستان بهار را تامین کند و روشنایی بلوار الغدیر، بلوار معلم، بلوار شاهد و بلوار مسیر شهرک فرهنگیان تا پلیس راه را به عهده گیرد. 

 

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و مهم بودن چهره‌ی شهر، مهندس فرجی فر شهردار بهار از هزینه های بخش شهرداری ۵۰۰میلیون تومان را در بحث روشنایی معبر جدید شیخ محمد باقر بهاری هزینه نموده است.

 

 

 

همچنین در خصوص روشنایی شهر خبرنگار نشاط شهر  با مهندس مازیار بلالی مقدم گفتگو کرد. وی گفت: در خواست کنندگان محترم، اگر معابری را فاقد شبکه روشنایی مشاهده کردند باید با درخواست کتبی به این مدیریت مراجعه کنند تا جهت احداث شبکه روشنایی معابر طرح و اعتبار لازم تهیه گردد.

 

 

پ.ن باتوجه به هزینه بالای آسفالت خواهشمندیم فرماندار شهرستان بهار و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در تامین بودجه و اعتبار از وزارت راه و راهداری استان درخواست نمایند.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی