سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/8/11 19:14:27
در آستانه ۱۳ آبان ماه حاصل شد:

دیدار دانش آموزان از سراسر کشور از جمله شهر بهار با مقام معظم رهبری

جمعی از دانش آموزان فعال از استان همدان و سایر استان های کشور در آستانه ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

شناسه خبر: 13714

 

به گزارش نشاط شهر، در آستانه روز دانش آموز، دانش آموزان و دانشجویان برتر و فعال از سراسر ایران دیدار و ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند که دانش آموزان دختر و پسر از استان همدان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

 

همچنین از شهر بهار محمد جواد ابراهیمی رئیس هیئت اندیشه ورز حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی و فاطمه بدرلو جانشین مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان همدان حضور داشتند.

 

دانش آموزان و برخی دانشجویان از سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان در حسینیه امام خمینی(ره) به دیدار رهبر انقلاب اسلامی رفتند و در استقبال از رهبر انقلاب سرودی حماسی را همخوانی کردند. 

 

 در این دیدار مقام معظم رهبری ساماندهی اجتماعات حمایت از فلسطین در جوامع مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان و سایر کشور های اروپایی را ناشی از بی‌آبرویی غیرقابل علاج آنها خواندند و با کنایه به اینگونه تحلیل‌های مضحک گفتند لابد این اجتماعات کار بسیج لندن و بسیج پاریس است!

 

شایان ذکر است دانش آموزان و دانشجویان برتر از ویژه برنامه لشکر طوفانی که به میزبانی وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی کشور در مصلی امام خمینی (ره)تدارک دیده شده بود بهره مند شدند و به فرموده های مادر شهید آرمان علی وردی هم گوش جان سپردند.

 

دانش آموزان در این دیدار اعلام کردند که با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی امید است بتوانند در مسیر و راه تحقق و اهداف الهی گام بردارند و توفیق حضور در بیت الظهور آقا امام زمان(عج) نصیب همگان شود.

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی