سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان، حسین فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار، شفیعی معاونت شبکه بهداشت و درمان و شیرزادی رییس آموزش و پرورش بخش صالح آباد و با حضور برخی از اعضای کادر آموزشی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 13881

 

به گزارش نشاط شهر، نشست شورای اداری آموزش و پرورش  شهرستان بهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان، حسین فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار، شفیعی معاونت شبکه بهداشت و درمان و شیرزادی رییس آموزش و پرورش بخش صالح آباد و با حضور برخی از اعضای  کادر آموزشی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بهار برگزار گردید.

 

نخست حسین فیض الهی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: احداث مدرسه ۶کلاسه کوثر صالح آباد و ادب چوتاش در حال تایید است. حدودا ۷۰کلاس نیاز به تخریب و باز سازی دارد و همچنین  ۲۴ کلاس جدید  در سال جاری به فضای آموزشی افزوده شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در بخش روستایی مجوز احداث فضایی جهت سنجش در روستای چوتاش گرفته شده و با توجه به فضای کم آموزشی در صالح آباد و بعضی از روستاها از جمله وهنان، سیمین و در سطح شهر بهار مدارس  شهرک فرهنگیان نیز افزایش ظرفیت میشود.

 

وی همچنین از اجرای برنامه های متنوع در مدارس شهرستان به مناسبت ۹ دی خبر داد.

 

فیض الهی در ادامه گفت: امسال باز هم مانند سالهای گذشته مجمع خیرین مدرسه ساز را در پیش داریم تا به این امر مهم بیشتر بپردازیم.

 

وی در پایان گفت: با کمبود تجهیزات آموزشی در سطح مدارس رو به رو هستیم از خیرین و والدین محترم تقاضا می‌کنیم در این امر به آموزش و پرورش شهر خود یاری رسانند.

 

سپس حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار عنوان کرد: کمک های مجمع خیرین می بایست با نیت باشد و به دو گونه عام یا خاص هزینه شود  و از نظر شرعی هم دقت کنیم تا بدرستی صورت بگیرد .

 

وی افزود: گرامیداشت ۹دی باید باشکوه تر  و ماندگارتر برگزار شود.

 

وی گفت: یکی از مشکلات مدارس در عصر هوش مصنوعی سنتی کار کردن است. استان البرز با ۴۶درصد توانسته رشد قابل توجهی را در مبحث دانش بنیان دانش آموزان کرج کسب کند.

 

در ادامه بیان کرد: با کمک گرفتن از پارک و‌ علم فناوری  و استعدادیابی میتوان در تولید و اشتغال موثر بود.

 

 

همچنین فرماندار شهرستان بهار گفت: در حوزه مجمع خیرین مدرسه ساز باید هر مدارسی خیرین را دعوت کند تا بتوانند در امر کمبودهای تجهیزات آموزشی تاثیر بسزایی داشته باشند و همچنین اگر نمودار تجاری و متناسب با دانش آموزان با استعداد و خلاق بتوانیم شاهد اشتغال آنان شویم.

 

وی افزود: برگزاری اردوها و بازدید از نمایشگاه و شهرک صنعتی و‌سفال‌ و صنایع غذایی  تاثیر بسزایی دارد و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات شان در راستای پیشرفت میتوان استفاده کرد.

 

در پایان کریمی معاونت پرورشی گزارشاتی را ارائه کرد و قاسملو رییس مجمع خیرین مدرسه ساز نیز گزارشی را ارائه کرد و همچنین قروه ای مسئول پژوهشسرا از دانش آموزان نخبه از شهرستان بهار گزارشی را مطرح کرد.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی