سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جهت اطلاع از قیمت گوشت و مرغ و همچنین بررسی وضعیت قیمت ها در بازار، خبرنگار نشاط شهر با محمد رضا شفیعی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهار گفتگو کرد.

شناسه خبر: 13908

 

به گزارش نشاط شهر، محمد رضا شفیعی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهار ضمن تبریک شب یلدا گفت: جلسات متعدد تنظیم بازار طبق روال درحال برگزاری است و قابل توجه است که اقلامی از جمله؛ برنج،شکر و مرغ منجمد  بر حسب سهمیه دریافتی از استان در هر دوره متفاوت و سرانه استان در شهرستان ها از جمله شهرستان بهار دریافت دریافت و توزیع می‌شود.

 

وی هم اکنون مهم ترین موضوع دستور کار قرار گرفته را توزیع گوشت گرم برشمرد و گفت: مصوباتی انجام شده اما فعلا ابلاغیه ای صادر نشده است و در این راستا شهرستان بهار آمادگی این را دارد که بالافاصله بعد از اختصاص سهمیه، در سطح شهرستان توزیع کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در رابطه با گوشت مرغ، وضعیت کشتارگاه ها کنترل و رصد شده و تا زمان عرضه به دست مصرف‌کنندگان بازرسی و نظارت ادامه دار است بنابر این همشهریان گرامی از سلامت گوشت مرغ اطمینان داشته باشند.

 

معاون فرمانداری شهرستان بهار تصریح کرد: با توجه وضعیت بازار گوشت مرغ را کنترل کرده ایم و هم اکنون با قیمت ۸۷ هزار تومان در فروشگاه ها عرضه می‌شود و اگر افرادی بالا تر و گران تر از قیمت ۸۷ هزار تومان خرید نمودند سریعا به سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی با مستندات موجود اطلاع دهند و بالافاصله پیگیری می‌شود‌.

 

وی با بیان اینکه "قیمت مصوب میوه شب یلدا نداریم"  ادامه داد: بیش از مقدار کافی حجم میوه در مغازه ها وجود دارد و در در حال حاضر چه قبل از شب یلدا و چه بعد از آن به شدت بازار میوه، شیرینی و خشکبار کنترل می‌شود و با توجه به قیمت خرید و فروش با هرگونه تخلفات صنفی اهم از گران فروشی، برای افراد تشکیل پرونده صورت گرفته و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی