سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم شکوه ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار در روز وفات ام البنین(ع) و در راستای تکریم مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در تالار پذیرایی بهاران برگزار شد.

شناسه خبر: 13944

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم شکوه ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار در روز وفات ام البنین(ع) و در راستای تکریم مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در تالار پذیرایی بهاران برگزار شد.

 

علی ستاری رییس بنیاد شهید شهرستان بهار گفت: افتخار میکنم به حضور مادران و همسران شهدا در مراسم ملی شکوه ایثار که قدمشان طوطیای چشم است و و جودشان یاد آور رشادت ها و ایثارگری ها در برابر بعثی ها و معاندین نظام است.

 

وی افزود: مادرانی که با الگو قرار دادن ابا عبدالله الحسین (ع) فرزندانی شهید پرور تقدم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

 

وی در ادامه گفت: بنیاد شهید همانند سنگریست که به رسم ادب و ارزش شهدا همیشه به روی خانواده شهدا باز است و خدمت رسانی را به نحو احسن انجام میدهد.

 

سپس مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت: از دیدگاه معنوی و بنابر بر آیه قرآن، شهدا زنده هستند و روزی می‌خورند از دیدگاه مادی نیز عظمت و رشادت  و جان فشانی شهدا ستودنی است و ما به خون شهدا مدیون هستیم در هر جایگاهی باشیم باید با ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی پیشرفت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان بیاوریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در این همایش تصریح کرد: مادران شهدا با بستر سازی موجب حفظ شأن نظام جمهوری اسلامی شده‌اند  و با ایستادگی در برابر دشمنان از مرز و بوم این کشور دفاع کردند.

 

وی در ادامه افزود: من شاهد شهید هستم راضی نگه داشتن آنان یعنی راضی نگه داشتن من ،هرکسی که آنها را مورد آزار و اذیت قرار دهد مرا آزرده خاطر کرده است. باید جایگاه و شأن خانواده شهدا حفظ شود

 

 

وی در پایان ضمن تشکر از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مدت کوتاهی که ایشان مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده گرفته جلسات متعددی برای خدمات رسانی بهتر به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفته است.

 

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین قلیچ‌ خانی گفت: همانا نگاه ویژه و نشر فرهنگ مسئولین شهرستانی همچون امام جمعه شهرستان بهار و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و بعضی از مسئولین به ایثار و شهادت می باشد.

 

وی افزود: گرامیداشت و نکوداشت یاد شهدا جرعه ای از تحمل سختی ها و صبوری ها و رنج و مشکلات خانواده شهداست که از مادران و همسران شهیدان خواهشمندم که ما را از دعای خیرشان بی نصیب نکنند.

 

این مراسم با اجرای سرود، مداحی و اهدای یاد بود به خانواده شهدا همراه بود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری از این مراسم کلیک نمایید.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی