سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/25 21:35:45
دادستان همدان مطرح کرد؛

رصد اطلاعاتی نامزدهای انتخاباتی همدان

دادستان همدان گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام رصد شده و مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.

شناسه خبر: 14043

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخاباتی، گفت: عمده فعالیت‌های این کارگروه تخصصی با محوریت پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

 

وی اظهار کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام از سوی این کارگروه رصد شده و بی تردید در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی و قضائی قرار می‌گیرد و چه بسا در نتیجه انتخابات اثرگذار خواهد بود.

 

دادستان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند، تصریح کرد: طبق قانون بهره گیری از امکانات دولتی برای تمامی نامزدها باید به صورت یکسان و مساوات باشد.

 

خانجانی موقر عنوان کرد: رصد اطلاعاتی داوطلبان از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی با جدیت انجام شده تا ضمن اینکه از وقوع تخلف جلوگیری شود، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه استقرار امنیت باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی