سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه ستاد دهه فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان، دکتر عزیزی ریاست دادگستری شهرستان بهار، و تمام مدیران اجرایی و دستگاه های نظامی و انتظامی در دفتر امام جمعه با محوریت برگزاری مراسمات دهه فجر و انتخابات برگزار شد.

شناسه خبر: 14065

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه ستاد دهه فجر با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان، دکتر عزیزی ریاست دادگستری شهرستان بهار، و تمام مدیران اجرایی و دستگاه های نظامی و انتظامی در دفتر امام جمعه با محوریت برگزاری مراسمات دهه فجر و انتخابات برگزار شد.

 

 

ابتدا محسن ایوبی مسئول ستاد مراسمات الویت بندی کمیته های اجرایی را عنوان کردند .

 

و سپس حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و نیز ایام دهه فجر عنوان کرد: زیبا ترین عمل انقلاب و بهترین افراد فدای انقلاب شدند و تاج سرسبد خانواده ها همان شهدای انقلاب و نظام هستند که با پاس داشتن ایام الله مقام آنها را گرامی میداریم.

 

وی خاطر نشان کرد که ما نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی افزود: مسئولیت در این نظام به دو بخش تقسیم می‌شود درون سازمانی و بیرون سازمانی که در درون سازمانی همان بخشنامه ها و صورت جلسه ها و مصوباتی که انتظار میرود کمی خلاقیت به خرج دهید. بیاییم دهه فجر را مثل دهه های گذشته با شکوه تر و با حضور حداکثری دانش آموزان و مردم برگزار کنیم. زمانی که ارباب رجوع مراجعه می‌کند با خوش رویی و احترام برخورد کنیم و در جلساتی که شرکت میکنیم حتما خروجی داشته باشد و مردم را در کنار مسئولین ببینیم.

 

وی در پایان نیز تصریح کرد: فرصت کمی به شروع انتخابات مجلس و خبرگان رهبری باقی مانده است که مشارکت حداکثری مردم را می‌طلبد و باید تلاش کنیم که مردم امیدوار باشند و به پای صندوق های رای بیایند. همه ی دستگاه های اجرایی موظف هستند که از بنر های مختص دهه فجر و انتخابات در ورودی ادارات داشته باشند و از سخنان پرگهر مقام معظم رهبری بهره ببرند از جمله: "جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن"

 

 

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک ایام دهه فجر و حلول ماه مبارک رجب گفت: می بایست شرایط را مهیا و تقویت کنیم باتوجه به اینکه دولت سیزدهم طی دوساله گذشته خدمات چشم گیری را ارائه کرده است. در جهاد تبیین که بنظرم کمی کوتاهی رخ داده که باید آن را تقویت کنیم.

 

وی در پایان گفت: از تمام دستگاه های اجرایی میخواهم همه‌ی تلاش خود را به کار بگیرند تا دهه فجر و نیز انتخابات به بهترین نحو انجام شود و ادارات باید کارهای شاخص خود را به صورت مکتوب ارسال کنند .مسئولین و مردم در کنار هم در ۲۲بهمن شرکت میکنیم.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی